Aleksand3r Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Skal montere en chip og lurer på hvem som lodder i lillestrøm området? Og hvor mye tar de for det? det er 28 ben på chipen. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvis du vet akkurat hvor den skal sitte så kan jeg sikkert ta på meg jobben.. koster ikke alverden.. men du må vite hvilken vei den skal sitte, og hvor på kretskortet. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg vet hvor den skal sitte, trenger bare noen til å ta vekk den gamle og lodde inn den nye. vet du sånn ca hvor mye det koster? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 En liten tur til din lokale Elektroforretning/verksted burde fikse dette. Her jeg bor fikk jeg bare en lokal Euronics tv mann til å lodde for meg. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 hvor mye koster det? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg