Gå til innhold

STOR POLERING av min BMW 7 Serie!

Ranger emnet

PenguiN-

Anbefalte innlegg

Bilen har en defekt sensor så står for det meste i ro utover uka.

Har lyst å shine den opp i mellomtiden!

Mye småriper og sånn.

Hva trenger jeg for å oppnå et veldig bra resultat? (Må fåes kjøpt på en bilextra butikk eller liknende da jeg ikke orker å bestille og sånn, må heller ikke være en liste på 100 produkter som koster like mye som bilen!)

også en rask gjennomførings guide av den produkt lista du anbefaler! kanskje du tilog med har før og etter bilder av poleringa med den produktlista du anbefaler? =)

takker! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask med mitt god shampo og 2 bøtter

Tørk bilen med water magnet, ikke pusseskinn

Clay bilen med Quick clay kit, pass på å bruke godt med veske, les mer om Clay her under egen post (greit å få med seg)

Gå over bilen med Scratch X på steder det er riper ol, noen steder trenger mer en en omgang, legg på, jobb det inn og fjern, ikke la det tørke, fjerner mye, men ikke alt.

Rens lakken med Paint Cleaner, ett og ett panel om gangen, jobb det godt inn, fjern med en gang, skal ikke tørke

Poler med Deep crystal polish, samme som over, men trengs ikke jobbes så mye med

Beskytt med Deep crystal Carnauba wax, legg på hele bilen, fjern etter det er tørt

Alle polering/rens produkter nevnt skal legges på TYNT (t-y-n-t) ellers er det myyyyye mer jobb å fjerne det igjen.

¨

Pass på å bruke noen gode Microfiber kluter til å fjerne rens/polis/sealer med, og gule påførings pads.

infoen bak på flaskene er heller ikke dumt å skumme i mellom.

Ikke vondt å se på en nypolert 7 serie, så husk.....bilder...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette litt på truhaa.

Beskytt med Deep crystal polish, legg på hele bilen, fjern etter det er tørt

Vil tro det skulle være, Beskytt med Deep Crystal Carnuba Wax (step3)

Andre gode sealere er også NXT tech wax, Gold Class Liquide Wax samt M21 syntetich sealent fra Mirror Glaze serien. (Alt Meguiars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider