Nabbi Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Nå har jeg driti meg rett og slett ut og Bulka audin min. *dakar* Ikke spørr om hvordan en gang;P . Flaut Blir dyrt å reppe vet jeg Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Auda! Si hvordan a pleeease! Jeg tipper takst = 30.000 totalt med lakk Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 30 000? det er vel litt å ta i? ville sagt max 15 000 jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Spørs hvor du sender bilen for oppretting da, grøftekanten auto med sprayboks klarer man vel rundt 15.000 ,- Møller e.l 25 - 30.000,- Det er bakskjerm vet du. Ikke så lett som med forskjerm. Da MÅ man jo rette eller sveise inn, ikke bare bytte ut. Og jeg ser at det er mer enn hva bilde viser :D Og da regner jeg med at det blir dekket av forsikring og sendt på skikkelig verksted, eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hehe kommer vel ikke på altfor mye. Ste faren min driver med opprettning:P . Nei momo du fåkke vite hvordan;p Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvis noen betaler 15 lapper for å rette det og lakkere med sprayboks, så kan jeg komme hjem til vedkommende å gjøre det med en gang jeg, så sant det er sør for Trondheim og nord for Gøteborg. Oppretting koster penger, men det får da være grenser Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja vet. Men trokke det blir så dyrt. Skal se hva jeg for ordna selv først. Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ser ikke så ille ut det der, men det ser ut som visse bruker her har samme syn på skade som en gjennomsnittlig takstmann fra IF. Med den taksten som er nevnt over hadde vel bilen blitt kondemnert... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 hehe det var taksten jeg gjetta på da, så da er det kanskje ikke så rart at mitt forslag ligner litt på det en IF gubbe hadde taksert. Og "ser ikke så ille ut" er noe alle sier, før dem begynner å demontere, hvertfall fram til dem har retta noen biler :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Fatter'n fikk smelt inn hele sida på Audi'n han kjøpte for 3 år siden for 10000 kr... Fikk igjen 10k og beholde bilen... kjøpte deler for 2000 og nå er den i orden igjen :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg tipper du satset litt for hardt i et iherdig forsøk på drifting^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Tipper han rygget på noe/noen. Uansett, oppretting er DYRT. 10 lapper blir det nok. hvis det ikke er mer enn det jeg ser da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg