GizmoRonimo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Synes jeg leste noe her et sted om at det ikke gikk pga at de sitter på "feil" side og kjører. Er det riktig, eller kan jeg bestille derfra? Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvorfor bestille fra England i hele tatt? Myldrer jo med de på e-bay. fra tyskland. Har forresten ett sett med speller nye linselykter liggende som jeg skal selge.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Pris og farge?...svart inni? Og original-spørsmålet er fortsatt ubesvart... Kan jo være man skal en tur til England, og da er det greit å vite.....;) Og hvis jeg får tak i et brukt par til 50 Euro i england, så kanskje jeg ville tatt dem i stedet for ett nytt par til 100 Euro i Tyskland...:) Sjømenner? Har du evt. noen linker/bilder av omega med svart innmat på linselykt? Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Pris og farge?...svart inni? Og original-spørsmålet er fortsatt ubesvart... Kan jo være man skal en tur til England, og da er det greit å vite.....;) Og hvis jeg får tak i et brukt par til 50 Euro i england, så kanskje jeg ville tatt dem i stedet for ett nytt par til 100 Euro i Tyskland...:) Sjømenner? Har du evt. noen linker/bilder av omega med svart innmat på linselykt? hei sann... du har sikkert sett at du har ett "lysbilde" fra hovedlyset som er flatt og går opp mot høyre.. dette er for og ikke blende motgående trafikk.. hva trur du skjer om du kjøper lykter fra England der de kjører på "feil" side av veien? hehe.. :P skal legge inn ett bilde av bilen min i morgen for deg jeg(etter på i dag, siden i skrivende øyeblonk er det egentlig mandag.. hehe) Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Kan ikke linselyktene juster lysvinkel da. Siden glasset er blankt. Var sånn på ett sett FK til vectra hvertfall. Var egen knapp du flytta over for RHD og LHD Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Kan ikke linselyktene juster lysvinkel da. Siden glasset er blankt.Var sånn på ett sett FK til vectra hvertfall. Var egen knapp du flytta over for RHD og LHD på de svarte jeg kjøpte til min bil var det i alle fall ikke noe bryter til og skifte over på.. men på opel sine orginal lamper vet jeg at det er sånn bryter, men man blender bare over den delen som går oppover mot høyre med denne funksjonen.. :P Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg har nettopp skifta til svarte på min,og er veldig fornøyd med dem :) et før og etter bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hmmm...vet ikke helt hva jeg synes er best..linser med Crom eller sort...? Tror jeg skal gå for crom, siden det ser mest originalt ut, og siden jeg skal beholde cromen i fronten min, så vil det nok matche best... Men takk for bildene.... Noen som hadde linselykter i crom??? Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hmmm...vet ikke helt hva jeg synes er best..linser med Crom eller sort...?Tror jeg skal gå for crom, siden det ser mest originalt ut, og siden jeg skal beholde cromen i fronten min, så vil det nok matche best... Men takk for bildene.... Noen som hadde linselykter i crom??? Send meg en PM;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hmmm...vet ikke helt hva jeg synes er best..linser med Crom eller sort...?Tror jeg skal gå for crom, siden det ser mest originalt ut, og siden jeg skal beholde cromen i fronten min, så vil det nok matche best... Men takk for bildene.... Noen som hadde linselykter i crom??? Ligger bilde av flere biler med linselykter inne på "bilder av din omega" tråden. Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Mine som jeg har liggende er i chrome.. Her er gamle Omega'n min med svarte... Her er nye med blanke.. Kjøpte svarte for å ha på sedanen her men når jeg åpnet eskene hadde jeg fått med chrome :( Så selger de igjen da det allerede sitter linselykter med chrome der, dog vel matte blitt men. derfor nye svarte på tur fra tyskland nå.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har nettopp skifta til svarte på min,og er veldig fornøyd med dem :) et før og etter bilde: Absolutt kledelig med de svarte! Har du sotet grøftelysa også? med god gammeldags spray??:uhhmmwhat?: Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 nei,jeg åpna dem og fjernet dritten inni og spraya de litt svarte og limte dem sammen igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroII Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvor er det man får kjøpt linselykter til omegaen greiest, med tanke på frakt og kundebehandling. og som lyser lovlig i norge for å si det sånn... det er til en 1994 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hvor er det man får kjøpt linselykter til omegaen greiest, med tanke på frakt og kundebehandling. og som lyser lovlig i norge for å si det sånn... det er til en 1994 modell. Send meg en PM du;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg