Gå til innhold

Hvordan skal en stakkar bli "post count whore" hvis...

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

... disse forbaska og ultrapliktoppfyllende moderatorene fortsetter å slette alle trådene man slenger litt med leppa i?

Det må bli en rask og umiddelbar slutt på denne ukulturen! Jeg prøver jo å passere DaButcher, Ealoken og alle de andre post count-horene, men neida.

Tidligere i dag hadde jeg fint driv i den tåpelige drifteuhell-tråden til Hassan, men så kommer jeg inn etter ei økt i vognskjulet og så finner jeg at hele tråden er slettet. Back to square one...

En annen ting det må bli mer og mer slutt på er at trådstarter sletter tråden etter å ha fått svar på spørsmålet sitt!

SLUTT MED DET HØRER DERE! SNAP OUT OF IT! WALK IT OFF!

Ahh, det var godt å få ut :)

Hilsen

Reodor F(orumhoreaspirant)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike innlegg tar det ikke lange tiden før du blir forfremmet til forumhore :P

(nå er jeg igrunnen spent på se hvor mange innlegg jeg har, da jeg vanligvis ikke gidder å følge med på det..)

Vi har mye å jobbe med begge to kan jeg røpe :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes man burde forby forum... for da kan folk bli litt mer ukjente med hverandre, og helst slippe å¨ytre sine meninger...

Helvete heller...

Jeg synes heller vi burde forby all sosial omgang... forby snakking hadde vært fint da hadde det blitt rolig her:P

Selvfølgelig var dette ironi, og noe shit jeg snekkra sammen bare for å ha posta noe her jeg også:D

åsså vil jeg hilse til mamma:P

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må poste der du får telling Felgen, ellers blire ikke mere luft :P

og evt skaffe deg internett tilgang 24\7 som oss "pcw`ene har"

ps. Dab,jonte og vi andre har lengre tid her på forumet, og du tar raskt innpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider