high octane Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Må bare svare den som vil. Kom hjem nå nettop, og for all del kom med spydige komentarer. Akkurat det jeg trenger nå!!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 For å si det slik; sånn er faan meg gutter og!! Ikke jeg. Slutta med det. Har lært ei lekse. "man vet ikke hva man har, før man har mistet det" Har følt det på kroppen, for å si det sånn!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Bare stadfester fakta jeg.. Opplevd slik selv.. Og ja, det er forskjell på folk.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Bare stadfester fakta jeg.. Opplevd slik selv.. Og ja, det er forskjell på folk.. Håper da for all del det! ¤skål!!¤ Jobb i mårra tror jeg utgår.. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Håper da for all del det!¤skål!!¤ Jobb i mårra tror jeg utgår.. Skal ikke leke noe hobbypsykolog her, men alkohol løser ikke alle problemer. Kan dessverre gjøre ting verre.. Dagens råd! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 åååjoda! Fyll er dritgøy. Har ordna opp med kvinnemennesket nå da. Alt har vel ordna seg i løpet av morgendagen. Er bare det at pga.diverse idiotiske ting jeg har gjort før i tida, så er det litt problemer med tillit i fra begge parter.. Nok om det, er ikke sånn emskapning jeg, det bare blir nok tull av og til. Bækk t tåppikk Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg har svar til deg Skurk. Du var dårlig i senga. Faktisk ikke spydig ment men er faktisk eneste grunden jeg kan finne for å forsvare det hu dama gjorde. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Noen som har noen forklaring på om alle jenter er sånn, eller er det bare jeg som har max uflaks med absolutt alle jeg møter? Hehe, du har nok litt uflaks.. Akkurat som ei vennine av meg som har uflaks med gutter bare på en litt annen måte, "tøm og røm".. Noen gutter er drittsekker, det er vansklig å stole på dem... Men det finnes sikkert endel dumme jenter å, man skal bare ikke skjære alle over en kam.. Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Det finnes dårlige frukter på alle trær, som det heter :) Det finnes mange gutter som er drittsekker Det finnes mange jenter som er steike idiot Sånn er det bare Tror ikke majoriteten er slik :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Det finnes dårlige frukter på alle trær, som det heter :)Det finnes mange gutter som er drittsekker Det finnes mange jenter som er steike idiot Sånn er det bare Tror ikke majoriteten er slik :) akkorat.. her sitter det en forbanna drittsekk og idiot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 det og kaste stein i glasshus har du ikke lært? :P Blablabla..:Devil: Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Det er derfor man skal kaste Glass i steinhus :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Haha, visste nesten at det skulle komme:P Åsså på engelsk da, jeg som er såå god i engelsk liksom:P Får sende PM hvis du lurer, kan oversette jeg :naaaws Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 noe galt med tøm og røm? nehh er jo 50/50 sjanse for damene at gutta biter på:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg har svar til deg Skurk. Du var dårlig i senga. Faktisk ikke spydig ment men er faktisk eneste grunden jeg kan finne for å forsvare det hu dama gjorde. Hehe, var vel heller tøm røm og gløm i fra hennes side vil jeg vel si.. For første gang har jeg faktisk følt meg brukt.(litt rart egentlig, gjærne jenter som føler seg brukt) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg