Gå til innhold

Fakta om menn...

Ranger emnet

liss18

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var dette det eneste du kom på? tenkte meg det ja

Hehe, kverulant eller?

Jenter er visstnok langt bedre enn gutter til å håndtere flere oppgaver på en gang. Vi er overlegne på når det kommer til å registrere omgivelser og huske de senere. Jenter er også flinkere til å se fargeforskjeller.

Selvfølgelig må man akseptere at det er forskjeller mellom menn og kvinner og begge kjønn gjør sitt beste i begge tilfeller. Slik er det bare. I mange tilfeller kan jenter være bedre enn en mann til å kjøre bil for eks og motsatt.

liss : om du gjør det kan du flytte inn som vaskehjelp :P

Blablabla, tull. Er ikke noe vaskekjærring:blunk:

hun sa vel bare damer generelt. sto ikke noe om at hun var flink. men hun kan vel alltids suge bra....

Eh, javel.. Spar deg for slike spydigheter a..

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kverulant eller?

Vi er overlegne på når det kommer til å registrere omgivelser

Så hvorfor er det tilfelle at svært få kvinner faktisk klarer og lukeparkere? For sist gang jeg sjekket er jo dette ett prima eksempel på omgivelsesgjengivelse? :D

(nei, jeg kan ikke lukeparkere selv, flaut men sant)

Men karer; la oss nå for fuck sake være snill med de få jentene vi har på forumet her! De er alt for få av allerede, og vi trenger ikke og jage de vekk når de først kommer innom :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har veninner som ALDRI husker veien til steder, flinkere til og huske omgivelser?

neppe....

du lister opp en rekke ting kvinnfolk er gode til også klarer du det ikke selv?

Hva vet du om det når du ikke kjenner meg?

Så hvorfor er det tilfelle at svært få kvinner faktisk klarer og lukeparkere? For sist gang jeg sjekket er jo dette ett prima eksempel på omgivelsesgjengivelse? :D

(nei, jeg kan ikke lukeparkere selv, flaut men sant)

Men karer; la oss nå for fuck sake være snill med de få jentene vi har på forumet her! De er alt for få av allerede, og vi trenger ikke og jage de vekk når de først kommer innom :)

Hm, det kan ikke jeg uttale meg om, siden jeg ikke har hatt penger til å ta lappen enda. Skal begynne på den i år. Menmen, det er da forskjell på folk, noen er veldig flinke i en ting, mens andre ikke kan være fullt så flinke. Det er da ikke noe å være flau over:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å bringe tråden ett skritt videre:

Når kvinner er stille og ikke vier sin oppmerksomhet til oss menn, spør vi av og til om det er noe som er galt. Selvfølgelig er det det, men dere svarer alltid "nei" med en tone som gjør oss sikre på at det er noe. Da gjør vi vel lurt i å bare ta det som et nei og ikke gjøre det verre. Men om kvinnen svare "jeg vil ikke snakke om det" er det noe katastrofalt. Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer åpne å gi oss menn en sjanse til å lytte (for oss som faktisk gjør det)?

Finnes vel flere eksempler på dette...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å bringe tråden ett skritt videre:

Når kvinner er stille og ikke vier sin oppmerksomhet til oss menn, spør vi av og til om det er noe som er galt. Selvfølgelig er det det, men dere svarer alltid "nei" med en tone som gjør oss sikre på at det er noe. Da gjør vi vel lurt i å bare ta det som et nei og ikke gjøre det verre. Men om kvinnen svare "jeg vil ikke snakke om det" er det noe katastrofalt. Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer åpne å gi oss menn en sjanse til å lytte (for oss som faktisk gjør det)?

Finnes vel flere eksempler på dette...

Wow, den var vansklig å svare på gitt:P Kjenner meg litt igjen ja, men aner egentlig ikke hvorfor det er sånn. Som jeg snakka om med vennina mi i sta så er det bare noen ganger man føler seg så lei og da går det utover alle andre. Vis man har en dårlig dag for eks, da kan det være litt sånn som du beskriver, uten at det behøver å være en spesiell grunn eller så kan det være noe, men da pleier man jo som regel å snakke om det. Jeg pleier for det meste å være ganske åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, den var vansklig å svare på gitt:P Kjenner meg litt igjen ja, men aner egentlig ikke hvorfor det er sånn. Som jeg snakka om med vennina mi i sta så er det bare noen ganger man føler seg så lei og da går det utover alle andre. Vis man har en dårlig dag for eks, da kan det være litt sånn som du beskriver, uten at det behøver å være en spesiell grunn eller så kan det være noe, men da pleier man jo som regel å snakke om det. Jeg pleier for det meste å være ganske åpen.

Ikke for å legge ut hele privatlivet mitt på bilforumet, men der streiker det av og til mellom meg og dama... Selv om jeg vet sånn ca hva som er "galt", vil hun likevel ikke prate om det... Men det er kanskje ting som bare må "jobbes med".

Og jeg tviler på jeg er alene om dette.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å legge ut hele privatlivet mitt på bilforumet, men der streiker det av og til mellom meg og dama... Selv om jeg vet sånn ca hva som er "galt", vil hun likevel ikke prate om det... Men det er kanskje ting som bare må "jobbes med".

Og jeg tviler på jeg er alene om dette.

Hm, ja. Høres ut som det kanskje må jobbes med som du sier selv. Men nå vet jeg ikke hva som er "galt" da så skal ikke uttale meg for mye. Det er mange par som har alt for lite åpenhet i forholdet, det skader jo ikke å snakke sammen, jeg sier ikke at dere har det sånn, men mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blah: Vaske klær, lage mat, vaske huset++ Med andre ord, holde orden i huset. Bra noen gjør det vertfall, ellers hadde det sett ut som en slagmark her. Mange mannfolk er så sinnsykt late! Masse mer, men gidder ikke ramse opp, du sa bare EN ting:roll:

jeg vasker klæra mine sjøl. lager maten min selv (jeg kan faktisk lage god mat jeg å hvis jeg bare gidder og ta meg tida til det) Vaske er noe jeg ijallefall kan, har jobba som vaskemann (eller renholdsarbeider om du vill) i 4 år nå i tillegg til at jeg jobber som eletrikker lærling.

I`m THE BITCH!!!:afro

men om du har lyst og siden du er så flink så kan du godt komme ov vaske bilen min :D

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan...

Gir meg over for dere jenter jeg.

"damen" vil faan ikke se meg mer..det er ikke slutt eller noe, men hun vil bare være ut å treffe "venner".

Gjærne gutter det da.

"må da tåle at jeg har andre venner jeg også"

Jau, det er ikke noe problem det, men skulle helst sett at hun ikke var der både sent og tidlig, og bare går fra meg uten å si noe eller svare på meldinger.

Hva faan i hællvete skal jeg gjøre.

Nommer 2 som gjør det på det viset på bare noen måneder.(nommer 3 totalt)

Dere er faan meg ikke sanne altså.

hater å være meg akkurat nå!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vasker klæra mine sjøl. lager maten min selv (jeg kan faktisk lage god mat jeg å hvis jeg bare gidder og ta meg tida til det) Vaske er noe jeg ijallefall kan, har jobba som vaskemann (eller renholdsarbeider om du vill) i 4 år nå i tillegg til at jeg jobber som eletrikker lærling.

I`m THE BITCH!!!:afro

men om du har lyst og siden du er så flink så kan du godt komme ov vaske bilen min :D

Hehe, ikke verst:)Det er jo bra:P

Hehehe, jadda:P

Fy faan...

Gir meg over for dere jenter jeg.

"damen" vil faan ikke se meg mer..det er ikke slutt eller noe, men hun vil bare være ut å treffe "venner".

Gjærne gutter det da.

"må da tåle at jeg har andre venner jeg også"

Jau, det er ikke noe problem det, men skulle helst sett at hun ikke var der både sent og tidlig, og bare går fra meg uten å si noe eller svare på meldinger.

Hva faan i hællvete skal jeg gjøre.

Nommer 2 som gjør det på det viset på bare noen måneder.(nommer 3 totalt)

Dere er faan meg ikke sanne altså.

hater å være meg akkurat nå!!!

Huff da, høres ikke bra ut.. Kanskje lurt å sette seg ned å ta en orntlig prat:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider