texas_ranger Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hehe, ikke verst:)Det er jo bra:P Hehehe, jadda:P akkurat når det kommer til og vaske bilen innvendig har jeg gitt litt opp, blir full av dritt etter en dag på jobb uansett. slick: har ijallefall bevist at noen mannfolk er dritt MEN har også bevist at noen kvinnfolk er dritt. trist at gode folk alt for fort roter seg opp i andre om ikke er like gode. Om jeg hadde troffe ett kvinnfolk som var grei med meg og som forsto meg og som jeg forsto så hadde det vært den dama jeg ville ha gifta meg med. gir igrunnen litt faen i åssen ho ser ut, har lært det oppigennom åra at utseende ikke teller. har også lært at de små tingane du irriterer deg over til slutt vokser seg store som fjell. er ikke om og gjøre og finne ei dame du kan leve med, men ei dame du ikke kan leve UTEN. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hm, går ikke an å prate tror jeg...ender som regel med en hellevets krangel, jeg får dårlig samvittighet og jeg ber om unskyldning, og det hele ender med litt heftig aktivitet. Har et problem med samvittigheten min, føler at jeg gjør noe galt hele tiden , og står ikke på kravene mine når det gjelder jenter. Snekket med henne i sta da. Skulle begynne på nytt som venner igjen.Ja, vet hvor det ender hen. Prøvde det i forrige uke..ble forholdsvis mye aktivitet og lite prat. At jeg bare ikke kan sette ned foten og si at nok er nok. Kapper av meg kuken snart jeg altså! Lager bare "bråk" allikavel den:P Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hehehe. Jeg hadde aldri orka ei dame som bare stengte ting inne. Hadde aldri funka, jeg er nysgjerrig av natur og når noen sier noe så må jeg vite alt. Plagsomt egentlig, jeg vet at jeg ikke burde mase, men jeg klarer ikke å la vær. Bilforumet.no - norges største møteplass for single bilinteresserte:thumb Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hehe...jenter. det er bare å hive seg på. Nok å ta av her ser jeg. Jeg er for øyeblikket singel, og flytter til jessheim i august. navn: Imre Thorsen Hårfarge: blond Høyde:165 Vekt:akkurat nok til å unngå at megn vises utenpå T-skjorta. Gal:sjekk vennelista mi på nettby..lilleulv18 Snill som faan da, men kan bli hinsides forbanna på urettferdighet, og da mener jeg forbanna med sto F! Intresser er bil trening tull og faanskap. Gla i dram =) Elsker å gå hjem med sola i ryggen og karskkoppen i handa. Sjekk ut nettby da jenter..lilleulv18:P hehe! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 akkurat når det kommer til og vaske bilen innvendig har jeg gitt litt opp, blir full av dritt etter en dag på jobb uansett. Hehe:P Jasså ja.. Nååh, så søtt sagt. "er ikke om og gjøre og finne ei dame du kan leve med, men ei dame du ikke kan leve UTEN." Hm, går ikke an å prate tror jeg...ender som regel med en hellevets krangel, jeg får dårlig samvittighet og jeg ber om unskyldning, og det hele ender med litt heftig aktivitet.Har et problem med samvittigheten min, føler at jeg gjør noe galt hele tiden , og står ikke på kravene mine når det gjelder jenter. Snekket med henne i sta da. Skulle begynne på nytt som venner igjen.Ja, vet hvor det ender hen. Prøvde det i forrige uke..ble forholdsvis mye aktivitet og lite prat. At jeg bare ikke kan sette ned foten og si at nok er nok. Kapper av meg kuken snart jeg altså! Lager bare "bråk" allikavel den:P Vis det ender opp med en helvetes krangel hver når dere skal prate så er det vel ikke så mye å satse på? Høres ikke ut som det er du det er noe galt med, men hu jenta. Høres skikkelig bitchy ut jo, sorry for at jeg sier det:P Du må ikke være så tøffel, må stå for det du sier, ikke la jenter hersje med deg. Hehe, hefitg aktivitet ja:P hehe.. Det kan vel ikke være så vansklig å si ifra at nok er nok vis det er så ille som du beskriver? Hehehe. Jeg hadde aldri orka ei dame som bare stengte ting inne. Hadde aldri funka, jeg er nysgjerrig av natur og når noen sier noe så må jeg vite alt. Plagsomt egentlig, jeg vet at jeg ikke burde mase, men jeg klarer ikke å la vær. Bilforumet.no - norges største møteplass for single bilinteresserte:thumb Haha, godt det er flere som er nysgjerrige her:) Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Vis det ender opp med en helvetes krangel hver når dere skal prate så er det vel ikke så mye å satse på? Høres ikke ut som det er du det er noe galt med, men hu jenta. Høres skikkelig bitchy ut jo, sorry for at jeg sier det:P Du må ikke være så tøffel, må stå for det du sier, ikke la jenter hersje med deg. Hehe, hefitg aktivitet ja:P hehe.. Det kan vel ikke være så vansklig å si ifra at nok er nok vis det er så ille som du beskriver? Alle jeg kjenner synes at hun ikke er noe å stase på, og hun er direkte jævlig med henne. Det hører vel med til saken at jeg kanskje muligens var utro mot henne her i vinter da, så det er vel kanskje en slags hevn det her..hvem vet. Men folk forandrer seg stadig..til og med jeg:P lar tydeligvis alle jenter hersje med jeg, er overtøffel, og klarer å motsi dem. Klarer heller ikke å bli sinna på jenter..ikke under noen som helst omstendighet. Den heftige aktiviteten er ikke på noen som helst måte, men føelsene går ji fullstendi bananas av det da =S Fann, er ikke noe mann når det kommer til det tema der altså. Faller heldigvis ikke fo folk..har gjort det en gang, og kommer ALDRI til å gjøre det igjen. Gikk meg på en skikkelig storsmell i vår her. Størsten jeg har gått meg på i løpet av 19 år. Men når litt sånn liker noen, så er det litt ekkelt når de føkker fullstendig med meg da.. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Alle jeg kjenner synes at hun ikke er noe å stase på, og hun er direkte jævlig med henne.Det hører vel med til saken at jeg kanskje muligens var utro mot henne her i vinter da, så det er vel kanskje en slags hevn det her..hvem vet. Men folk forandrer seg stadig..til og med jeg:P lar tydeligvis alle jenter hersje med jeg, er overtøffel, og klarer å motsi dem. Klarer heller ikke å bli sinna på jenter..ikke under noen som helst omstendighet. Den heftige aktiviteten er ikke på noen som helst måte, men føelsene går ji fullstendi bananas av det da =S Fann, er ikke noe mann når det kommer til det tema der altså. Faller heldigvis ikke fo folk..har gjort det en gang, og kommer ALDRI til å gjøre det igjen. Gikk meg på en skikkelig storsmell i vår her. Størsten jeg har gått meg på i løpet av 19 år. Men når litt sånn liker noen, så er det litt ekkelt når de føkker fullstendig med meg da.. Såpass, da er det vel bare å gi faen i hu:P Hm, ja alle gjør dumme ting iblandt. Hehe, det er jo en dum uvane da. Tenk alle de som kan utnytte deg pga det der. Burde prøve å bli litt mer bestemt, åsså vi kan være litt av noen sleipinger, neida:P Men det er sikkert ikke så greit å bli hersja over på den måten. Hva mener du med det siste der? hm.. Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Såpass, da er det vel bare å gi faen i hu:P Hm, ja alle gjør dumme ting iblandt. Hehe, det er jo en dum uvane da. Tenk alle de som kan utnytte deg pga det der. Burde prøve å bli litt mer bestemt, åsså vi kan være litt av noen sleipinger, neida:P Men det er sikkert ikke så greit å bli hersja over på den måten. Hva mener du med det siste der? hm.. Det siste? jaja..får vel bare bite det i seg, finner da alltids nye jenter. Men, blir litt for involvert når sjangsen byr seg. er vel bare sånn jeg er..for snill til å si hva jeg mener. Er redd for å såre noen, det er det siste jeg ønsker her verden. Btw: noen som har prøvd å kjøre bil med SKIKKELIG kjærlihetssorg? Ikke gjør det. Sånn at man bare sitter å tenker og holde på å bli gal! Brukte 1800 kroner på drivstoff i løpet av en dag. På 3 tanker hadde jeg ett forbruk på 2,9 liter på mila.. Det var ganske sykt i grunn, værste kjøreturn jeg har hatt i allefall. Kjørt faan meg fosen rundt helt alene.. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Det siste? jaja..får vel bare bite det i seg, finner da alltids nye jenter. Men, blir litt for involvert når sjangsen byr seg. er vel bare sånn jeg er..for snill til å si hva jeg mener. Er redd for å såre noen, det er det siste jeg ønsker her verden. Med det siste, så mente jeg dette du skrev i forrige innlegg: "Den heftige aktiviteten er ikke på noen som helst måte, men føelsene går ji fullstendi bananas av det da =S Fann, er ikke noe mann når det kommer til det tema der altså. Faller heldigvis ikke fo folk..har gjort det en gang, og kommer ALDRI til å gjøre det igjen. Gikk meg på en skikkelig storsmell i vår her. Størsten jeg har gått meg på i løpet av 19 år. Men når litt sånn liker noen, så er det litt ekkelt når de føkker fullstendig med meg da.." Hm, jaja.. Alt for snill du høres det ut som:P Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Med det siste, så mente jeg dette du skrev i forrige innlegg: "Den heftige aktiviteten er ikke på noen som helst måte, men føelsene går ji fullstendi bananas av det da =S Fann, er ikke noe mann når det kommer til det tema der altså. Faller heldigvis ikke fo folk..har gjort det en gang, og kommer ALDRI til å gjøre det igjen. Gikk meg på en skikkelig storsmell i vår her. Størsten jeg har gått meg på i løpet av 19 år. Men når litt sånn liker noen, så er det litt ekkelt når de føkker fullstendig med meg da.." Hm, jaja.. Alt for snill du høres det ut som:P Er ikke noe galt med aktiviteten, men når man får noen man liker så er det jævli ekkelt å bli avvist etterpå. Er ikke så tøff når det gjelder følelser er vel det jeg mente. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Er ikke noe galt med aktiviteten, men når man får noen man liker så er det jævli ekkelt å bli avvist etterpå. Er ikke så tøff når det gjelder følelser er vel det jeg mente. Hm, okai. Skjønner. Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 hehe..! Bedre humør nå da. Spillt hele albumet til glittertind for fullt trøkk i stua. "det staute folk fra norden kom og var fast i sin stolte tro" "når striden kaller må man kjemepe å sloss for sin rett til å være fri" nasjonalistisk som få, men jeg blir i godt humør av det:P Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 hehe..!Bedre humør nå da. Spillt hele albumet til glittertind for fullt trøkk i stua. "det staute folk fra norden kom og var fast i sin stolte tro" "når striden kaller må man kjemepe å sloss for sin rett til å være fri" nasjonalistisk som få, men jeg blir i godt humør av det:P Det er bra:D Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Endre tittelen på denne tråden til liss18s kjærlighetsterapi? :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Endre tittelen på denne tråden til liss18s kjærlighetsterapi? :P Haha, morsomt:blah: Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg