slitenvolvo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Nå har jeg også inntredd 740TIC klubben, etter å endelig ha klart å få plassert motoren ned i bilen. Nå mangler jeg stortsett bare speedosignalet til hjernen, får feilkode på manglende speedosignal, og motoren har altfor høy tomgang etter litt kjøring. Hvor henter jeg så dette speedosignalet fra på ett yazaki-instrumentpanel? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 er ikkje det på bak akslingen da? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 er ikkje det på bak akslingen da? Nei, skal komme fra instrumentet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 bak ved tankpåfylling kan du hente et rent signal fra bakaksel. der er det en boks som converterer signalet fra giveren i akselen evt om du finner samme ledning ved speedometer Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Bump. Trenger virkelig å finne ut av dette. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Tror jeg fant ut. Sitter to stykk hann og en stykk hunn kontakter i en gruppe, bak speedo på instrumentpanelet. Tok speedo-signal fra en av hannene. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg