Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Muttern kjøpte nettop en golf3 96 mod. Helt standard og strøken. Gått 100 000km. Hun ga 30 for den, med litt hjelp av meg. så da vet du hvordan leiet ligger.. Bare ta deg veldig god tid for å lete etter feil. Er alltid mer enn du aner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 er 120000/5 år ja, så litt drøyt den ikke er skiftet enda..... Ellers, vile jeg tilbudt han 50000 ferdig omreg på deg,med alle dekk/felger. Forresten har det mye å si hvor du bor på forsikringen. i kr.sand ville samme data, kostet ca 9000 med kasko :)* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javad Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Muttern kjøpte nettop en golf3 96 mod. Helt standard og strøken. Gått 100 000km. Hun ga 30 for den, med litt hjelp av meg. så da vet du hvordan leiet ligger.. Bare ta deg veldig god tid for å lete etter feil. Er alltid mer enn du aner. Totally agreed! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 OG, let på finn.no. Ofte mange gullkjøp der! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b1rken Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Da har jeg kjøpt meg bil. Ble ikke en golf, men en Ford Mondeo. Bilen ble betalt, hentet og omregistrert udner 24 timer etter at annonsen ble lagt ut. Mondeon min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg