Gå til innhold

how to : oppgradering spylerdyser

Ranger emnet


gekko

Anbefalte innlegg

hvordan skifte fra 2 stråler dyser til den nye "tåke" typen

 

den originale ser slik ut

 

DSC00423.jpg

 

og spyler slik

DSC00419.jpg

 

den dekker veldig lite av ruta og krever mye væske for å få jobben gjort

 

for å bytte til den nye type , under panseret er det åpning der dysene sitter .. de sitter med en slags vinge klips , tok ene siden med handa, men skrutrekker eller tang funker også

DSC00420.jpg

 

her er en gammel og nye type ved siden av hverandre

DSC00421.jpg

 

de nye ser også litt bedre ut =)

DSC00424.jpg

 

den nye "spruten" ser slik ut og krever mindre væske og dekker hele ruta

DSC00426.jpg

 

dele nr til de nye

DSC00417.jpg

 

 

 

hele bytte tok meg 2 min ... den billigste oppgradaringen du kan gjøre med den x40 fase 1

Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy ..

 

Derfor denne singatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg syntes de gamle ser bedre ut.. De er mindre og mer diskré.. Men gjør bilen clean og sveis igjen hullet! ;)

 

 

Less is more

 

De gamle ser kanskje litt bedre ut, men ikke når de en gang var svarte og er lys grå nå. I alle fall her på vestlandet der veiene saltes blir vinduet fort fullt av film som gjør at man mister mye sikt på vinterstid. Byttet til disse dysene her for noen uker siden og det er verdt hver eneste krone. (60 kroner per stk.)

2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de passer på 240en min jeg. er jo egentlig samme opplegg. Dytte nedpå de dysene, plugge slangen i baki/under. Ikke noe trylletriks. Eneste det står på, er igrunn hvor stort hullet i panseret på 240en er. Og seff, om spruten treffer vinduet. Trur jeg kjøper meg en dyse og prøver :P

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår