VilleW Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja, kara og kvinner, nå skal det fremmes ett forslag om og forby badeshorts i offentlige basseng av følgende grunner Tar med bakterier inn i bassenget Suger opp for mye klor "Barna lærer ikke og svømme" "Øker drukningsfaren" Og istedefor shorts må man gå med badeTRUSE.:crazysant: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 deilig da:P Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Oh yess; halvfeite semi-pensjonister i Speedo... Jummy :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 HÆ!! jeg nekter å gå rundt i truse! Nei, nå skal jeg søren meg bygge min egen svømmehall! Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Haha, det er noe det dummeste jeg har hørt.. Åsså badetruse på gutter som er såå utrolig sexy da.. *ironi* Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg har ikke brukt badetruse siden jeg var 9 år. Det er en grunn til det. /End thread. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 HVIS dette er og blir fakta skal jeg FAEN meg skaffe meg Borat truse og gå med den til de velger og ikke forby badeshorts Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 HVIS dette er og blir fakta skal jeg FAEN meg skaffe meg Borat truse og gå med den til de velger og ikke forby badeshorts word! Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 hahaha! De går sikkert tilbake til den gamle shortsen etter en stund. For det kommer ikke til å komme så veldig mange menn i svømmehallene, hvis det forslaget går igjenom da. Ikke faan om jeg hadde tatt på meg en jævla speedo og samtidig være en serriøs fyr som bare går for å svømme. Tror faan meg jeg hadde ledd hvis jeg hadde blitt nødt til å se meg med litt bleikfeit småkrafti kropp, som egentlig ikke har sett noe treningssenter på en stund, men heller sett både øl og burger i stedet iført en litt ettersittende truse i et offentlig bad=) Greit nok at jeg kan finne på å ta på meg hva det skal være i fylla, men det får da faan meg være grenser på hva man skal utsette seg for i edru tilstand. Hvor faan skal jeg gjøre av meg hvis jeg får ståkuk i boblebadet da?:Devil: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Er ikke lenge til det er påbudt å bade naken spørr du meg. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 haha,synes dette hadde vært helt konge jeg. hadde ledd så jævlig hver gang jeg fant ut hvordan hver av de forfengelige vennene mine ser ut i badetruse. kanskje kommer snart bermudatrusa! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 kommer aldri til å gå igjenom... Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 haha, dummeste jeg har hørt. Da slutter jeg og bade..:crazysant: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 haha,synes dette hadde vært helt konge jeg. hadde ledd så jævlig hver gang jeg fant ut hvordan hver av de forfengelige vennene mine ser ut i badetruse. kanskje kommer snart bermudatrusa! Me wants to see you in speedo!!! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Huff, forferdeligt :/ rett å slett :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg