Boosti Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Vi dropper bane treff i år, og tar et bade treff i sted a gutta? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Fint å vite at skattepenga mine går til nyttig research da. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Glad jeg bor 50m fra stranda :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 nei faen jeg håper serr det går igjennom jeg as!! har lyst på en unnskyldning til å dra på meg borat truse jeg as! det er så sinnsykt sjef med strekt speedo som er trekki opp i ræva! nesten like sjef som spandex sykkelbukse eller skidrakt på party! BTW.. noen som vet hvor man får kjøpt skidrakt eller skøyteløperdrakt og hvor mye det koster eller?! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg sier bare en ting*: Emil *Linken åpnes på eget ansvar. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 nasty Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg