1nsane Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hvilke muligheter har jg for trimming av en 1,8L Dohc 16v? Har gjort d obligatoriske, fjerna kat , Effektanlegg, kn57 kit. Tenkt på å skifte kam, portere toppen samt fse boost valve.. fungerer dette sammen? Har og tenkt på turbo men tror det blir for dyrt. Sette inn Gtr motor blir for mye mod.. Forslag Ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 ikke vet jeg hva "fse boost valve" er, men det hørtes ikke ut som noe som passa inn på en sugemotor. ikke kjøp kammer før du er 100% sikker på at du ikke skal ha turbo. koster å trimme sugemotor desverre. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 trenger ikke nødvendigvis ikke å bli så dyrt med turbo da..eller det kommer jo ann på hva du synes er dyrt..men du kan jo dra på hoggeren og hente en orginal turbo fra et eller annet vrak av nyere modell..skal ikke koste deg så sinnsykt mye..ville sjekket opp det før jeg gjorde noe annet:D bare et tips fra sie linja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hva ligger prisen på sånn ca for å sette inn turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 jeg tror for mont pluss truboen etc kommer vel ikke på undre 20k men jeg vet ikke helt jeg as.erikke så vel bevandret innenfor det der..men det er sikkert noen her som vet det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.