andre88 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvilken fjernkontroll burde jeg velge til spillern min? jeg har en pioneer bt55. Hva er mest praktisk av rattkontroll, og vanlig kontroll? står mellom disse: http://www.pioneer.no/no/products/25/38/301/CD-SR110/index.html http://www.pioneer.no/no/products/25/38/301/CD-R510/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 har den "vanlige" fjernkontrollen og den er veldig kjekk, iallefall når man husker å bruke den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Everlost Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvis du ofte har personer i baksetet som får lov til å styre musikken, kan det være en fordel å velge den "vanlige" fjernkontrollen, da du enkelt kan skifte sang med bare å strekke handa ca. 30cm. Men kjører du mye alene, og bruker Bluetooth handsfree mye, så kan nok den som er rattmontert være mer aktuell. Tenk over bruksområdet ditt, og ta et en avgjørelse ut fra det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hvis du ofte har personer i baksetet som får lov til å styre musikken, kan det være en fordel å velge den "vanlige" fjernkontrollen, da du enkelt kan skifte sang med bare å strekke handa ca. 30cm.Men kjører du mye alene, og bruker Bluetooth handsfree mye, så kan nok den som er rattmontert være mer aktuell. Tenk over bruksområdet ditt, og ta et en avgjørelse ut fra det:) Hmm.. jeg bruker aldri bluetooth handsfree'en. jeg kjører vel litt oftere alene enn med folk i baksete. men når det sitter folk i baksetet har jeg jo ikke noe imot at de styrer musikken :) Jeg får vel tenke på det over natta, så bestiller jeg i morgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg