aryx Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hei, er det noen som vet om politiet kan sende bilde som har blitt tatt enten på e-post eller pr vanlig post? Jeg vet at de har gjort dette før... Jeg fikk imidlertidig beskjed om at det ikke var mulig! Kan jeg stole på onkel p? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Du får ikke noe på e-post. Hvordan skulle snuten grave seg fram til epost addressen din? De får det nok til, men jeg velger og tro at om du er blitt knipsa, så får du et brev i posten, bildet vedlagt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 nei,det gjør du heller ikke.. du får bot i posten, og om du nekter for å ha kjørt bilen/for fort, blir du innkalt til stasjonen, så får du se bildet for å identifisere deg selv/sjåføren.. men du får ikke beholde det :coplight Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Muttern fikk tilsendt bilde i posten for en stund tilbake, da antok jeg det var mulig. Kanskje de gjorde en blemme den gangen da? Eller har de kanskje endret reglene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 skal ikke få bildet med deg.. brodern fikk hvertfall ikke det. når du blir tatt for å passere bomstasjonen (før autopass) uten abonoment og å betale- så fikk du bildet tilsendt.. Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Nei, man får IKKE bildet uansett hvor mye man prøver og hva man prøver på. Skal du se bildet må du ringe politistasjonen/ATK kontoret og for så å se på bildet der. Det eneste du får i postkassen er en bot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg