Atlinho Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Heisann:) Noen som kan hjelpe meg å finne billigste priser på Rs styiling til Audi A4? Gjerne linker, men hvis det ikke er noen internettside til forhandleren så er det greit og. Takker:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Model har du da? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 http://www.realcar.no pleier og ha gode priser på styling, bra service der også. Eller så har vel http://www.norskbildelsenter.no grei pris på rs til a4 tror jeg.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Model har du da? 95mod sedan:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Sjekk Torget på Finn.no å, finner sikkert noe brukt der. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Okok, men en ting. Når jeg sier at jeg skal kjøpe orginal fanger til bilen min, siden fangeren min er ødelagt, så spør folk meg hvorfor jeg ikke kjøper en annen type frontfanger, f.eks. rs-fanger. Mange som mener det er billigere, men det skjønner ikke jeg. Ny orginalfanger til A4'en ligger på 1900,- på NBS hvis jeg ikke husker helt feil. Skal jeg opp på en rs-fanger så må jeg betale opp mot 4000,-(?) så da skjønner jeg ikke helt hvor folk har det fra at orginalfangeren er dyrere. Noen som kan svare på det? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 når folk sier orginalfanger så tenker de vel rett fra møller eller slikt muligens... men alikavel så er det jo greit å kjøpe stylingfanger med en gang hvis du har planer om å kjøpe det en gang i tiden .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Det er det jeg egentlig ikke helt vet:P Synes orginalfangeren er ganske fin og så, hvertfall hvis en får senket bilen litt osv. Men måtte høre, for dersom rs-fanger hadde vært billigere, kunne jeg like greit vurdert denne for den er også fin;) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Får S4 fanger til litt over 2000kr hos bsbildeler.no å ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 For all del, ikke kjøp noe rieger dritt... kjøp heller s4 fangeren eller rs4 fangeren originalt. Audi har kanskje de penest stylede biler i s utgavene sine, hvorfor kødde opp bilene slik at de ser ut som halvferdige objekter. A4 med m3 billig cromspeil, hvite baklykter etc nei nei nei.. Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Får S4 fanger til litt over 2000kr hos bsbildeler.no å ;) Har ikke den sånn "riller" på sidene akkurat som RS4 fangeren? Ser sånn ut på bildet ihvertfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Har ikke den sånn "riller" på sidene akkurat som RS4 fangeren? Ser sånn ut på bildet ihvertfall.... Maybe, er faktisk ikke helt sikker jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Maybe, er faktisk ikke helt sikker jeg. Nei har ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Nei har ikke det Så det nå ja, fant større bilde. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 For all del, ikke kjøp noe rieger dritt... kjøp heller s4 fangeren eller rs4 fangeren originalt. Audi har kanskje de penest stylede biler i s utgavene sine, hvorfor kødde opp bilene slik at de ser ut som halvferdige objekter. A4 med m3 billig cromspeil, hvite baklykter etc nei nei nei.. Tror du missforstod meg. Har ikke planer om å kjøpe noe jallastyling nei. Har lyst til at det skal være stilrent og flott. Skal ikke dra til med værste stylingen, for det synes jeg ikke er noe fint på audiene. Jeg liker A4'en såpass godt som den er. Og det du sier om m3 billig cromespeil og hvite baklykter og sånn: IKKE FAEN :op: Kunne ikke falt meg inn :op: Mest sannsynelig blir det å kjøpe orginal A4 fanger, men jeg ville høre litt rundt først for å se ann hvordan det var:) Begynne å rette på bilen i dag forresten:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg