high octane Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 14 for faan? Bil i 14årsgave? Gitt ut i fra at det var 16 eller 18årsdag jeg da men. Jaja..visste i allfall hva jeg hadde gjort når jeg var 14 så, alt er jo mulig :P Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 14 for faan? Bil i 14årsgave? Gitt ut i fra at det var 16 eller 18årsdag jeg da men. Jaja..visste i allfall hva jeg hadde gjort når jeg var 14 så, alt er jo mulig :P hun får bilen i 15 årsagve... som hun feirer senere elleno! (de har lov til å øvelseskjøre når de er 15 borti us and a) ;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Noen har for mye, ja.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 skank.. hadde det vært ungen min hadde jeg gitt hu grisejuling! hadde det vært ungen min hadde a aldri fått en lexus i utgangspunktet! :P men ja, grisejuling hadde venta om hu faktisk hadde oppført seg slik OM a fikk en lexus.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg skjønner henne godt. Lexus SC430 har eksistert lenge nok uten å få facelift... Skjønner hvorfor hun vil vente til etter facelift. :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg skjønner henne godt. Lexus SC430 har eksistert lenge nok uten å få facelift... Skjønner hvorfor hun vil vente til etter facelift. :P Ja, det er klart.... hun er helt klart offeret her :S Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 ja stakkar. kunne jo godt gitt henne en finere bil når man første klemmer til. og man kan jo vente til selskapet. blir jo bare skrytete å komme på skolen med den. fy fy foreldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 den der er jo faanmeg verre enn den med saaben jo, og en SC430 da... Jeg blir glad hvis jeg får sponsa oppkjøring og forsikring men en helBIL? Enkelte har rett og slett for mye men for lite vett å bruke dem på. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 kunne fint vært vennen hennes..Hu ringer..hei lyst på en stygg lexus, da får du komme å hente den nå. jeg rører kun ferrari Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 orka ikke se hele filmen engang.. er nesten så en flipper ut og lar det gå utover pcen vett.. faens snørrunge hehe, samme her.måtte bare stoppe filmen da jeg så første reaksjonen hennes..helvetes snørrunge :iconsm Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg