Alchamy87 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Åssen er det og kjøre med ikke godkjent senk? Den sklei rett igjennom kontroll med det på men det står ikke oppført :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 det er bra så lenge det er lavt nok;) godkjenning ordner du når du blir stoppa:) eller så bytter du bare fjærer når du må vise bilen på biltilsynet:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alchamy87 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Får ikke noe bot ellerno? Eller åssen er det? :P er 60 senk vel :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 får i verste fall kjøreforbud.. hvis det er kappa fjærer kan du miste lappen ei lita stund for det.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 jeg trodde det var ca 5000 i bot..og så måtte du i tilegg få bilen med orginale fjærer før du kune kjøre den igjen ... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hmm.. jeg skal ikke si noe sikkert:) men ingen her som har fått bot:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alchamy87 Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hehe. Ok. Er ikke kappa fjører. Er sett. Men ikke ett godkjent ett :P Og bilen har rulla med det ett par år før også :P Edit: Da var det ikke jeg som kjørte den da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg