Shakotan Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Selger min 1956 modell cal-look boble. Bilder og info ligger på http://www.bugstar.net/my_bug.htm - men jeg ramser opp det jeg kommer på i farten. Årsmodell: 1956 Farge: Coral Red Km. stand: 85 000 Bilen står uten motor, men kan selges med en orginal 1600 motor ferdig montert. Girkasse: 1300s med korte drivaksler og nesekon fra T2 Bremser: Tromler fra '64 foran (plass til bredere bånd) og '66 bak, samt påmontert Hurst Roll Control Felger: MSW BRM replica (litt stygge kanter på framfelgene) Dekk: Firestone F-560 (205/70-15 og 135-15) nye i år Forstilling: Puma Interør: Simpson belter (4 punkt på sjåførsiden), Empi girspak, Flat 4 ratt. Interiøret som sitter i kommer fra en '59. Setene er røde med hvit piping, og dørplatene er røde og hvite. Det orginale interiøret kan følge med ved hurtig avgjørelse (hvis ikke selges det med en annen bil). Taktrekket er litt misfarget og frynsete noen steder ettersom det fremdeles er det orginale stofftrekket. Bilen har aldri blitt rørt innvendig, og det eneste som er byttet er teppesettet. Dette er nå et egenprodusert sett i rødt. Eksteriør: Alu. T-bars, bullet speil (orginalt 60-talls speil fra USA), Porsce 911 lykteglass. Utøver dette er det ikke gjort noen endringer på eksteriøret. Bilen ble omlakkert utvendig en gang på 90-tallet og det er en liten nyanseforskjell på lakken ute/inne. Ikke noe som synes med det blotte øye. Den orginale 1200 motoren med 73 000km på baken følger med. Det samme gjør den orginale girkassen, men denne er i deler med noen defekte drev. Kan reddes... Orginale fangere og felger/dekk følger også med. Grunnen til at jeg vurderer å selge er nettopp av den grunn at jeg ikke har tid/penger/plass til å gi bilen den omsorgen den fortjener. Jeg skulle gjerne beholdt den, men har ikke mulighet til å lagre den. Derfor er det bedre at noen andre tar over før den forfaller i min eie. Prisantydning er kr. 35 000,- inkl. motor, men dette kan diskuteres ved hurtig avgjørelse eller kjøp av bilen uten motor... Send en mail på fredrik@bugstar.net eller ring meg på 2412 9980 for mer info og pris. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 GROM boble FSR !! Skulle gjerne kjøpt den men har verken penger eller tid til en slik en:rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg