Gå til innhold

Problemer med montering av nytt grillemblem

Ranger emnet

virtual

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått taki slikt emblem jeg også, men fant ut at det ble for lite. Men man kan få kjøpt et større emblem som man før på nyere Volvo som C30,nye S80 f.eks. Men jeg la merke til at første utgaven av S40 har lite emblem men kromramme rundt glippen. Kanskje du kan få taki et slikt?

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke da jeg så glippen, var å støpe det igjen..

Men jeg har jo sett andre som har nye typen emblem i 940 grill, og der er jo passformen helt smooth!

Kanskje jeg har fått tak i feil merke da.

Hvilket emblem er tilnærmet like stort som det originale 940 emblemet?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde desperat igår kveld med skrutrekker, stakk fra baksiden av ramma, gjennom de 2 hullene som er der.. Men det fungerte dårlig.

Så i dag, varma jeg det med en varmepistol, så stakk jeg en kniv gjennom hullene på baksiden, og knuste det gamle merket :)

Noen som kan bekrefte at emblem fra C30, S80 og XC90 passer?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør som en kamerat av meg (hvis du ikke allerede har limt fast det nye merket) få vekk de synlige limrestene der det er glipe og rett og slett lakk det svart i glipa. ser det har flassa litt rundt, lakk det i samme slengen også. når du da får det på ser det faktisk bra ut. kan knipse et bilde av grillen hans i morra så du får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider