Gå til innhold

Problemer med montering av nytt grillemblem

Ranger emnet

virtual

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så bra ut det siste der da. mn er finere når det ligger helt utti kanten;) tenkte eg sko ha meg et slikt ein dag eg o. prisen på et sånt xc90 emblem da? foresten passte xc90 emblem 100% eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par bilder av hvordan det går an å gjøre det. Med mindre du står helt inntil, er det vanskelig og se. Men det kommer selvsagt helt an på hvor nøye du er.

http://i121.photobucket.com/albums/o231/960T6/DSC00156.jpg

http://i121.photobucket.com/albums/o231/960T6/DSC00157.jpg

Tusen takk for at du gidda å ta bilde :)

Det så jo ikke så aller verst ut, men jeg tror jeg blir å gå for den skikkelige løsningen..

Hadde bare en eller annen tulling som har det, bekrefta hvordan det skal være..

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med en kar her en dag som sa an hadde brukt silikon rundt for og få fyllt ut:P mn det skulle vist nok ha blit meget bra resultat sa ahan:)ser det hvertfal ikke på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan prøve sort sikaflex i mellomrommet. bland en sprayflaske med vann og litt zalo. legg sika i sporet rundt hele veien. så sprayer du vann der du har lagt sika. så kan du dra forsiktig rundt med fingeren. zalovannet gjør at sikaen ikke blir klint utover men kun legger seg fint i sporet. da burde det vel se greit ut! :) skulle sikaen ikke dekke helt inntil på en av sidene, kan du bare gjenta behandlingen, men vent til det har tørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider