Gå til innhold

Noen som kan bytte hjullager foran på Golf 2?

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

både og..

drileddet "klikker" når det er slitt , mens hjullageret lager en jevn fæl lyd ved den minste belastning sideveis..

dessuten er det kjipt og bytte.. må ha presse osv... Bytta på min før jeg monterte på G60 bremsene jeg(hadde jo spindler løst så da var det lett..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Har en Golf 2 som gjerne skulle hatt nye hjullager foran....høres ut som en pepperkvern når man svinger så det er vel på høy tid å bytte...

Så da er spørsmålet: Kan noen ta på seg jobben med å bytte hjullager i løpet av uka?

Överladdaren...

jeg kan sikkert fikse det for deg for en neve dollars

men ikke før til Tirsdag

pm meg hvis det fortsatt gleder... bor selv i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte selvfølgelig prvøe å fixe selv, men støtte raskt på et kjent problem på gamle biler....dritten vil selvsagt ikke fra hverandre anger2 anger2 anger2 anger2

Fulgte Haynesboken, selv om dette er en relativt enkel reparasjon, men den bedritne mutteren i midten vil f... ikke løsne!

Har brukt latmannsarm med 30mm pipe og alle de stygge ordene jeg kan i forsøket, men ikke noe nytter...Må jeg skru møkka sammen igjen og bruke luftverktøy, eller er det noen som kan et lurt triks for å få det fra hverandre? :confused:

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte litt over en meter arm mens en kompis satt og bremsa for og få løs sentermuttern.. neste gang venta jeg til jeg fikk låne kraftig luftverktøy det er nesten eneste som duger på de....

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig av den j..... spindelen i dag....brukte bare 1 liter WD40, ekstra lang latmann og noen nye stygge ord anger2 så løsnet den...

...og når det gjelder den neven med dollars så kan du få den for å bytte dempere foran Håkon...Hvor mange dollars snakker vi om?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider