Gå til innhold

Kjørte på en, Han knuste ruta min etterpå. HJELP

Ranger emnet

sp0ky

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?

Vi skulle parkere med ungdomman. han bar på en jente. jeg skulle parkere mot der de var, jeg var i han med skiltet så han fikk skrabla opp beinet han klikker noe voldsomt og slå først alt det han kan i panseret, så stikker jeg. kjøre en runde. når jeg kommer tilbake så knuser han frontruta mi.

Hva skal jeg gjøre?

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg "anmeldelse"....men da er vel faren for at han anmelder deg for og kjørt på han og ungen hans. Så da spørs det hva politiet sier til det da. Det kan fort bli mer brydderi en bare ei knust rute da.(tar fra deg lappen?) Men det er ikke lett og si når man ikke vært med på hendelsen selv.

Hvordan oppførte du deg i situasjonen, kansje han følte seg trua når du kom tilbake. Dette er vel egentelig en sak du må vurdere selv....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre?

Vi skulle parkere med ungdomman. han bar på en jente. jeg skulle parkere mot der de var, jeg var i han med skiltet så han fikk skrabla opp beinet han klikker noe voldsomt og slå først alt det han kan i panseret, så stikker jeg. kjøre en runde. når jeg kommer tilbake så knuser han frontruta mi.

Hva skal jeg gjøre?

det her frsto eg ikkje helt... men uansett om du kommer bort i noen så skal slikt dekkes av forsikringen.. å siden dene mannen knuste ruten din å slo i panseret er jo de skadeverk på persnlige ting da.. men tvile på at man kan misse lappen av å dylte borti en person nor man parkerer da...

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to alternativer.

1. Kjøpe ny frontrute selv. Koster 3000 - 5000 kr inkludert montering.

2. Anmelde fyren for skadeverk. Han må trolig betale ruta, mens du får et forelegg for uaktsom kjøring. Muligens også inndratt førerkort, siden du presterte å kjøre på en fotgjenger på en parkeringsplass.

Jeg ville tatt nr 1.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre?

Hva skal jeg gjøre?

Lær deg å kjøre?

Skjønner godt reaksjonen hans, han blit rimlig forbanna jeg og hvis noen hadde kjørt på meg og ungen min.

mitt råd:

Kjøp ny frontrute, glem resten. anmelder du han kommer du ut som den store taperen!

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner heller med dette var en gjeng med ungdomer som "råna" og noen som gikk rundt utenfor bilene, han kom kjørende, å "kjørte" på en som bar ei dame i armene, når han skulle parkere "nære" de for å "tøffe" seg.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det var en 17åring som bar og tumla på ei på 16 ( ikke barnet)

2. Som sakt så gjorde han skadeverk 2(!!!) ganger.

3. Jeg kjørte vell i 5kmt og han gikk i 3ca.

4. eneste som skjedde var at jeg dulta borti beinet hans med skiltet..

Og han slo med knytt neve

og spar meg for uintresangt " lær deg å kjør"

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å kjøre. Og å skrive.

Jeg er godt voksen og en rimelig avbalansert figur, men jeg hadde også klikka internasjonalt hvis noen hadde kjørt på meg - om det så bare var at han kjørte inn i foten min med skiltet på bilen. Du må jo være tilnærmet blind da, siden du klarer å kjøre på en person som står RETT foran bilen din.

Kjøp ny rute og vær glad til for at han ikke anmeldte deg.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han slo med knytt neve

???????????????

knuste han frontruten din med knyttneven. 17år??

Du er klar over at frontruten er ganske solid av flerlags glass og plast.

Hadd hjern knoker han da?

-----------------|

Har du ruteforsikring kan du prøve deg med en lastebil lastet med stein, lå bak osv....

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider