Gå til innhold

Kjørte på en, Han knuste ruta min etterpå. HJELP

Ranger emnet

sp0ky

Anbefalte innlegg

???????????????

knuste han frontruten din med knyttneven. 17år??

Du er klar over at frontruten er ganske solid av flerlags glass og plast.

Hadd hjern knoker han da?

-----------------|

Har du ruteforsikring kan du prøve deg med en lastebil lastet med stein, lå bak osv....

Lykke til.

Å så? Jeg smadret frontruten på gamle BMW E30 min med knyttneven når jeg var 18 år. Slo ikke hardt engang. Bare ett par steinsprut og litt spenn i ruta etter flere åra bruk så skal det ikke mye til. Jeg slo ikke med halv kraft engang og fikk en rose i ruta på størrelse med en basketball. (grunden til at jeg gjorde det var en flue som hadde surra rundt øra mine i 30 min og når den endelig satte seg rett foran tryne mitt på frontruta skulle jeg ta den. I tilleg til å knuse ruta mi kom faen men dritt flua unna også)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så? Jeg smadret frontruten på gamle BMW E30 min med knyttneven når jeg var 18 år. Slo ikke hardt engang. Bare ett par steinsprut og litt spenn i ruta etter flere åra bruk så skal det ikke mye til. Jeg slo ikke med halv kraft engang og fikk en rose i ruta på størrelse med en basketball. (grunden til at jeg gjorde det var en flue som hadde surra rundt øra mine i 30 min og når den endelig satte seg rett foran tryne mitt på frontruta skulle jeg ta den. I tilleg til å knuse ruta mi kom faen men dritt flua unna også)

Hvis du slo ruta fra innsiden så er ikke det så rart.. frontruter tåler nesten ingenting fra innsiden.. skal bare et lite slag til før den sprekker, men tåler mer fra utsiden.. men nok OT

Jeg hadde kanskje tatt en liten prat med fyren, hvis du vet hvem han er...er du heldig så vil han kanskje gjøre opp for seg. Men jeg syns han overreagerte ganske mye, jeg hadde selv blitt forbanna, men hadde ikke begynt å slå til bilen.. har respekt for andres eiendom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...