Gå til innhold

Jarbra: Mazda RX7 - Haltech mottatt!

Ranger emnet

Jarbra

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å virke skeptisk.

Men sparkel i regnvær er fy fy, samme gjelder 1 komponent grunning i regn. Du kunne likegodt grunna/sparkla rett over rusta om du ikke tetter det før det kommer under vann.. Igjen, jeg gjorde samme tabben, men jeg vræka bilen i høst så den er borte før rusta tok`n.

Du trenger senk, og det har jeg!

Tein HA coilovers med full høydejustering.. THE SHIT! Brukte i bra stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-r-sport: Går du på Borg? Vet ikke om det er farlig, jeg.. Får pusse ferdig og sprute over med litt grunning i mårra.

Hehe, ja, har blitt endel kjøring! Kjørt opp 5 tanker siden torsdag... Satan, som den bruker suppe. :rolleyes: :rolleyes:

Velkommen til min verden. På imprezan min tanker jeg 50l annen hver dag.. og dette bare på kjøring mellom oslo og jessheim:)

Greit å kunne begrense seg på pedalen, men det er så mye idioter som tror de kan holde følge på e6'en:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til min verden. På imprezan min tanker jeg 50l annen hver dag.. og dette bare på kjøring mellom oslo og jessheim:)

Greit å kunne begrense seg på pedalen, men det er så mye idioter som tror de kan holde følge på e6'en:)

ikke at jeg mener at jeg tar deg men E6 er BORING.. 0 skills bare hvem som har størst motor... :knock:

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli litt senk etterhvert ja, men er liksom pengene det står på... Nekter å kjøre Black&Decker-senk liksom, til tross for at jeg er ekte Sarping!

Det er bare å komme bort, så skal du få en liten "omvisning" på dette rare trekant-greiene ;):pisser:

Er det gæli med black@decker senk nå da? hehe...

Kjører med det jeg, men skal ha coilovers til året, det trenger du også. Og felger. Det er jo halve bilen utseendemessig.

Har da forska litt på wankel, men morro å se litt da..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det ja jarle:) hehe.. får den siste satajet sprøyta te uka regner jeg med:) åsså skal den varmern til ventilasjon greiene på service imorgen.. så da er vi snart igang.. må få knekt ferdig kanalene å:P ha den rød! hvis ikke blir jo tamt hvis motor-rom å basje-rom å sånn er rødt.. ser så ille dumt ut når du lukker opp panseret liksom:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felger også... du må huske felger...

Har ille lyst på Advan-felger :) super_advan_2.jpg

Ikke for å virke skeptisk.

Men sparkel i regnvær er fy fy, samme gjelder 1 komponent grunning i regn. Du kunne likegodt grunna/sparkla rett over rusta om du ikke tetter det før det kommer under vann.. Igjen, jeg gjorde samme tabben, men jeg vræka bilen i høst så den er borte før rusta tok`n.

Du trenger senk, og det har jeg!

Tein HA coilovers med full høydejustering.. THE SHIT! Brukte i bra stand!

Bør kanskje få spruta den snart da...

Jeg trenger senk ja, er bare å pakke de inn og sende i posten... Betaling og sånt kan vi diskutere etter at jeg har mottatt varen :):)

Velkommen til min verden. På imprezan min tanker jeg 50l annen hver dag.. og dette bare på kjøring mellom oslo og jessheim

Greit å kunne begrense seg på pedalen, men det er så mye idioter som tror de kan holde følge på e6'en

Skal innrømme at jeg sikkert kunne kjørt penere jeg og, men syns fortsatt den bruker MYE! Men den lekker litt falskluft her og der, og vet TPS og innsugstempmåler er f*ck... Mulig det kan gjøre et lite utslag.

Er det gæli med black@decker senk nå da? hehe...

Kjører med det jeg, men skal ha coilovers til året, det trenger du også. Og felger. Det er jo halve bilen utseendemessig.

Har da forska litt på wankel, men morro å se litt da..

:volvopower: Er ikke veldig fan av Black&Decker nei... Er glad i litt kjøreegenskaper! :volvopower:

Du gjør det ja jarle hehe.. får den siste satajet sprøyta te uka regner jeg med åsså skal den varmern til ventilasjon greiene på service imorgen.. så da er vi snart igang.. må få knekt ferdig kanalene å:P ha den rød! hvis ikke blir jo tamt hvis motor-rom å basje-rom å sånn er rødt.. ser så ille dumt ut når du lukker opp panseret liksom:P

Tenkte å ta motorrom med sprayboks jeg... Eller kost, for den saks skyld. Det blir ikke verre enn det er der nå alikevel... Bagasjerommet er dekka til med tepper og deksler uansett, så der syns det ikke. Du får plinge meg på telefon når vi er good to go! I mellomtiden sees vi på Esso ;)

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det er en jækla bøs motor i den omegaen for å bruke 98 :)

Jeg veit jeg er går ett godt stykke off nå men, tilgi meg...

Omegan har 3.0i 3000 i vognkortet å jeg blir ikke å stille den om til 95 for å si det sånn:doh

Den går ikke bedre enn den må med sine 177 gamp:driving

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider