Gå til innhold

95mod Neon prosjekt (satt på hold pga lite tid)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hallo folkens.

nå skal jeg briliere litt med mine skrivekunskaper og fortelle litt om prosjektet mitt.(håper å kompensere litt med bilder)

tar utgangspunkt i denne bilen (bildet er fra den dagen jeg kjøpte den for 2 år siden)

Bilde_25_.jpg

den såg omtrent sånn her ut for ca 1 år siden

IMG_0181.JPG

og i dag ser den sånn her ut

15062007019.jpg?8643

15062007022.jpg

25062007003.jpg

25062007004.jpg

25062007011.jpg

som dere sikkert skjønner så har eg vert borti div karosseri arbeid før.

Jeg hadde aldri lagt ut på dette oppdraget viss ikke jeg viste hva jeg holdt på med, det jeg er ute etter er tilbakemeldinger på kitet som jeg holder på med hva er bra og hva er dårlig? se bort ifra sprekker og teip osv.. bare se på designet.. noe som appelerer? videre kan eg jo fortelle at så snart bilen er kosmetisk ferdig vil den bli hel lakkert svart med grønn effekt. det vil også komme mopar logo på pansert i ghost effekt.

nå kom det jo nesten litt i annen rekke det faktum at eg også holder på å montere snurre i bilen.. årsåken er at eg ikke har så mange bilder av denne delen av prosjektet og jeg venter fortsatt på noen deler som blir laget av en kompis.. viss det er ønskelig kan eg godt komme med bilder av dette ved en senere anledning.

:offtopic eg takker sikkert ikke nei til spons om noen føler for det :thanks

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft det designet du får på fronten! :thumb Blir litt større grill og den ser ikke så "snill" ut lengre! Sleng ut flere bilder av fronten når den blir ferdig. Har du komponert det meste selv, eller hva har du gjort??

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft det designet du får på fronten! :thumb Blir litt større grill og den ser ikke så "snill" ut lengre! Sleng ut flere bilder av fronten når den blir ferdig. Har du komponert det meste selv, eller hva har du gjort??

er egenekomponert front, er en orginal fanger som er saget av alt som eg ville ha vekk og så er det bygget opp igjen med skum. den bak blir ca det samme men bruker en annen gammel fanger for å slippe å bruke så sinnsykt med skum. skjørtene er noe rieger greier til calibra som må beskjæres en hel del for at ikke bilen skal bli for lav. de skjørtene og fangerene som dere ser på bildene er bare plugger, siden jeg skal lager former til å støpe flere kit i glassfiber (satser på å kjøre litt hardt så kan være greit å ha noen på lager) har også planer om å glatte alle dørene (fjerne listene og fylle i.)for de av dere som har sett nermere på dette så er heller ikke det en straigth forward jobb. har også fått tak i litt spesielle deksel til lyktene bak som eg tror kommer til å se bra ut sammen med resten av bilen

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage form? Da kan du jo legge ferdig fangere tilsalgs her på forumet! hehe

dersom det blir interesse for det vil eg nok selge noen få kit i året.. må være en viss "limited" stil over det. hehe.. men kommer selvsagt ikke til å ta blodpris.. men må nesten gå i pluss med det hele, kan ikke selge styling som taps prosjekt viss du skjønner.

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...
GRATTIS MED NY BIL ;)

fyr opp noen bilder av nye beistet

ja som ghost påpeker her har eg kjøpt ny bil men vil av ulike grunner være annonym på dette bilkjøpet intil videre håper dere forstår og respekterer dette og de av dere som måtte vite noe om hvilken bil dette er og hvem jeg er håper jeg at ikke poster bilder og assosierer med meg og at dere sladder skilter.

dere må gjerne poste bilder men som nevnt over vil jeg være annonym.

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider