heineoen Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hei=) Lurte på om noen her viste hva slags endringer som er gjordt på neon over produksjons tiden 95-99? Feks. Hva skiller en 97 fra en 99? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hei=)Lurte på om noen her viste hva slags endringer som er gjordt på neon over produksjons tiden 95-99? Feks. Hva skiller en 97 fra en 99? kan jo begynne med de tingene eg vet. 95 kom orginalt med trim-kam og annet innsug enn senere modeller. 96-97 gikk de over til 100hk styringsenheter som de fortsatte med ut produksjonen fra 96-97 og videre er det alu bunnpanne og alu topplokkdeksel på motoren i steden for blikk. 97 byttet de løsningen på veivhusventilasjon til fordel for ett mindre grisete system 97 byttet det setene forran til noen med bedre sidestøtte. interiøret fikk også mørkere farge. videre mener eg at de også sluttet å fabrikkmontere stabstag bak men husker ikke når. det var alt eg kom på i farten Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg