licorice84 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 noen her som har noen erfaring med dette kit'et? http://www.bahnbrenner.com/media/php/BBM_Services.Screw_Compressor.php Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 jeg har det på bilen min, eller jeg hadde det;) jeg hadde også lyddemperkittet til denne. ganske så straghit forward installasjon. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 nice! da blir det sannsynligvis å kjøpe et sånt i juli. har du ditt liggende enda? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Lyddemper-kitet produseres ikke lenger. Du blir garantert sliten i øra av å høre på "brannbil-lyden". Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 vel, de produserer lyddemperkitt enda men de lager ikke opp en batch før de har så så mange bstillinger inn på denne, men det eneste denne demper er "dump" lyden som blir ganske intens. og når det kommer til lyden av selve presse så syns jeg den bare var heftig jeg ;) joa jeg har mitt kitt enda, og det skal over på en ny motor, da den gamle tok kvelden.... tror ikke den likte 1.2bar jeg ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 noen som selger dette`kittet i norge? må en skifte ut noen annet en bare kompressoren? har kam og allt det fra før av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 må en skifte ut noen annet en bare kompressoren? har kam og allt det fra før av... Avhenger av ladehjulets størrelse, men du trenger nok chip og dyser også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 med default ladetrykk, trenger man ikke bytte noe annet enn kompressoren (komplett kit), men skal du lade mer, må du nok bytte litt annet småtteri, ja... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 så det du sier er at vist eg bare bytter til den andre kompressoren så går det helt fint? skal vist være nytt lettere ladehjul vist det er det det heter på den fra før av da hehe;)å chip er det i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 det er ikke sikkert chipen du har fra før passer så bra til lysholmen, fordi det er en annen karakteristikk på den. det sitter også eget ladehjul på den. ja, skal være ganske plug and play så lenge du ikke skal begynne med heavy overlading! de har også stage 2,3 og 4-kits på siden der med chip og andre ladehjul hvis du ønsker å trimme litt... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 så det du sier er at vist eg bare bytter til den andre kompressoren så går det helt fint? skal vist være nytt lettere ladehjul vist det er det det heter på den fra før av da hehe;)å chip er det i bilen.. Mindre, ikke lettere :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 hehe jaja er som sakt ny med dette G-lader greiene hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Mindre, ikke lettere :D Mindre ladehjul har vel lavere vekt. :-) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg