Gå til innhold

305 small-block

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er heeeelt ny her inne og veeeldig grønn når det kommer til amerikanske motorer og biler generellt!

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en 305 small-block av en kompis for 500,-. Grei nok pris det skulle jeg tro!

Har muligens tenkt å putte den i en volvo 240 for bruk i bilcross.

Men det er ikke fastsatt der ennå.

Men greia er den at han selvfølgelig ikke har hverken innsug eller utblås eller topp.

Og det er da her jeg trenger litt hjelp av dere andre eksperter.

Hvor mye vil noe slikt ende på hvis jeg kommer over det brukt i forhold til nytt?

Takker for alle tips og triks dere kan komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er heeeelt ny her inne og veeeldig grønn når det kommer til amerikanske motorer og biler generellt!

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en 305 small-block av en kompis for 500,-. Grei nok pris det skulle jeg tro!

Har muligens tenkt å putte den i en volvo 240 for bruk i bilcross.

Men det er ikke fastsatt der ennå.

Men greia er den at han selvfølgelig ikke har hverken innsug eller utblås eller topp.

Og det er da her jeg trenger litt hjelp av dere andre eksperter.

Hvor mye vil noe slikt ende på hvis jeg kommer over det brukt i forhold til nytt?

Takker for alle tips og triks dere kan komme med!

Du finner 305 motorer med gear som fungerer helt fint for 3-4 tusen kroner, glemm den blokka til kompisen blir for dyrt å smle sammen betane som mangler.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider