v740b230f Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 kom over denne filmen : http://www.vidmax.com/index.php/videos/view/2090 hvor han sier han klemmer i acetone i tanken og kan kjøre mye lengre på en tank. noen som har prøvd,eller som har en sur drittbil som gjerne vil prøve det?? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Går det an med dieselbil? Kan stille mærca til disposisjon. (går på tennveske akkurat nå:blah: ) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 spørsmålet er vell kor lenge du kan kjøre med den blandinga før ting tar kveld? Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Mener at modalen fylte noe sånn på sin 240 jordebil Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Mener at modalen fylte noe sånn på sin 240 jordebil Nei... Det var lakktynner (Toluene). Aceton er litt hissig mot plast osv. Det anbefales ikke akkurat. Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Nei... Det var lakktynner (Toluene). Aceton er litt hissig mot plast osv. Det anbefales ikke akkurat. Som jeg sa noe sånn :roll: Ergo, per definisjon, ikke definert. :happyhappy: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hm.. jeg har ikke akkurat noe jordebil å teste på. men noen må jo prøve.. for en stund siden så jeg Mythbusters (<3) at de hadde en v8`er som de skulle teste med alle slags ting. og da heiv de noe kvasst (var det aceton??) oppi tanken og det hørtes ut som om det kom 100 ekstra hk ut av motoren. det var rått!! noen må teste det! Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg brukte toluene for å bli kvitt tenningsbank (høyere oktan). Er ikke så farlige med forbruket på en jordis akkurat. Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har en golf som skal på høggeriet og jeg har tilgang på ubegrenset Liter med aceton... Jeg oppdaterer når det er utprøvd! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Nei... Det var lakktynner (Toluene). Aceton er litt hissig mot plast osv. Det anbefales ikke akkurat. lakktynner er minst like hissig mot plast... i konsentrert form selvfølgelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Aceton kjører du ikke lenger på normalt sett. Men en god dose hjelper på oktanen,så hvis forbruket er elendig pga lett bank/feiltenninger,så kommer du lenger. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Litersprisen på Aceton er ganske relativ i denne sammenheng da;) Noen som vet? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Litersprisen på Aceton er ganske relativ i denne sammenheng da;)Noen som vet? Yessør ;) Link 5 l for 248 Norske Skillinger ;) (og btw; hvis deres små barn noen gang har en metallisk ånde, som kan minne om aceton, kan dette være tegn på sukkersyke ;)) Men nå har det vel seg sånn det at du kan vel klemme stort sett all brennbar væske på tanken, så kan motoren gå (begrenset) på det. Vet at i militæret før i tiden kom de med Multi-Fuel, som kunne gå på praktisk talt alt bare du blandet det med litt bensin. Men ett stoffs (uheldige) virkninger på en motor varierer vel fra stoff til stoff, da bensin\diesel motorer er lagd for og gå utelukkende på dette? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg