Polo_96 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 noen som har rieger bakfanger her? eller noen andre fine bakfangere? gjerne bilde=) skal kjøpe ny bakfanger til min polo 6n,men veit ikke hvilke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Her er litt inspirasjon iallefall.. Tenkte på å kjøpe brukt siden du spør om noen har her inne? Sjekk salgsforumet til vwaudi-club.no? Så det var ganske lite på salgsdelen her.. Rieger RS3: Zender: Lumma: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Trenger jo ikke ødelegge bilen med slike jalla fangere, om du skal skifte den ut den originale, og har den lille typen, så handler man den store. MYE mer clean og forseg gjort enn engangsgriller i søkk og kav. OEM+ er veien å gå!!! :afro Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvis hun har en color concept er vel sjangsen for at hun har den store fangeren allerede ganske stor.. Personlig liker jeg den best (jeg har de kjipe små) men synes også den Rieger-fangern øverst ser ganske bra ut.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg