darkblue Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hvordan går det om man bruker 6*9 tommere bilhøytalere med impdance på 4ohms på vanlig stereo forsterker inne i stua?... Går det greit eller går dem i stykker? hva er prisen for Infinity 5752cf ca? (6*9t) Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 De selger jeg for 990,- + frakt... Men det er nok å anbefale å kjøpe høytalere for stuebruk. Det er litt forskjellige egenskaper på bil-bruk og stue-bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 hehe, ja er nok det :D hehe... Er det bra bil høytalere? Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 I forhold til prisen, er de bra. Men du kan jo ikke vente å få de beste i gata... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 bilhøyttalere funker da "greit" på inneanlegg,det.. men du kan nok kanskje forvente å få litt "rar" lyd,ja ;) og de er nok ikke noe enklere å ødelegge inne enn i bilen.. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Bisarre I forhold til prisen, er de bra. Men du kan jo ikke vente å få de beste i gata... I den gata her så :D hehe ;) Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 hvor for skal alle drive å putte bil høytalere i stua og omvendt? skjønner ikke det jeg. gidder liksom ikke å pelle ut elemntene av cerwinene jeg har hjemme å putte dem i bilen. da kjøper jeg heller noe bilhøytalere. (nå har jo jeg bil anlegg så jeg hadde aldri giddi å gjort det uansett. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by ALJ_GSi hvor for skal alle drive å putte bil høytalere i stua og omvendt? skjønner ikke det jeg. gidder liksom ikke å pelle ut elemntene av cerwinene jeg har hjemme å putte dem i bilen. da kjøper jeg heller noe bilhøytalere. (nå har jo jeg bil anlegg så jeg hadde aldri giddi å gjort det uansett. 1. Skulle teste bil høytalerne om dem funka. 2. Driver med ett prosjekt. 3. Har Fett nok bil anlegg fra før. 4. Har Fett nok Stue anlegg fra før. 5. Det er Kaldt ute! :D Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg