Laaars Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Har et prosjekt på skolen i trafikk (valgfag). Da valgte jeg og noen andre 'Bilens historie' , og vi skal fordype oss i Volkswagen. Til dette trenger vi salgsstatistikk... Så jeg lurte på om noen her har, eller vet hvor man kan få tak i statistikk for antall solgte Volkswagen biler fra start og til nåtid... eller noen form for salgsstatistikk da. Gjerne sammenlignet med andre biler. På forhånd takk! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 hva med å ta kontakt med Møller? ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Samme skulle jeg si, Møller vet slikt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Laaars Har et prosjekt på skolen i trafikk (valgfag). Da valgte jeg og noen andre 'Bilens historie' , og vi skal fordype oss i Volkswagen. Til dette trenger vi salgsstatistikk... Så jeg lurte på om noen her har, eller vet hvor man kan få tak i statistikk for antall solgte Volkswagen biler fra start og til nåtid... eller noen form for salgsstatistikk da. Gjerne sammenlignet med andre biler. På forhånd takk! Et tips kunne jo vært å fordype seg i et konsern som er flinkere til å skryte av historien sin, foreksempel Ford.. Mye enklere å finne materiale om også vil jeg anta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Ja, men vi ble enige om VW. Noen som har en mail eller noe til Møller? Må ha statistikken i helga helst.... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Laaars Noen som har en mail eller noe til Møller? Må ha statistikken i helga helst.... du får ta kontakt med dem selv da vettu. Sikkert ikke så mange her inne som gidder å gjøre leksene for deg. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Nå ba jeg vel ikke akkurat noen her om å ta kontakt heller... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Du bør defintivt snakke med Jan Tore Kopperud hos Møller. Han er produktsjef og en ivrig ildsjel i det norske VW entusiast-miljøet. Slike ting er han dyktig på og er du snill og grei ;) hjelper han deg sikkert. Mailen er vel jan.tore.kopperud@moller.no alternativt med bindestrek i fornavnet (husker ikke i farten), men jeg ville ringt og presentert meg per tlf først. Får best resultat slik tror jeg :) I tillegg har du Opplysningsrådet for veitrafikk http://www.OFV.no Lykke til :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Takk for det! Tror den OFV siden var veldig til hjelp, men hvis det er noe jeg ikke finner så tar jeg en telefon til Jan Tore... Takk skal du ha... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 ring OFV også spørr du etter gjønnes eller brun, dem ordner opp for deg.. ikkeno problem ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg