Burny Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Faen jeg koser meg, når jeg leser hva drittungene mener.. dette er bra underholding.. lover og regler er til for å følges gutter. :titties: :afro HA HA dust. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hvordan kan man sørge for at bilen kun blir godkjent med standard utstyr da? så lenge man har tüv/godkjenningspapirer..bare lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Skjønner dere ikke at han tuller? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 veta faen hva jeg skal tror jeg..bilforumet blir jo bare mer og mer susette så hadde ikke forundra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Om dere synes BF suger, så stikk da? ingen holder dere her? utenom de jævla dårlige nettvanene deres. horer hele gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 viste at den kom, er en grunn til at hvafall jeg ikke er så aktiv her lenger..holder meg somregel heller til vacn forumet, MEN det skal sies at det er mye bra hjelp å få her og, men bare å se på det siste utsagnet ditt der..viser jo litt.. ja, dårlig nettvaner og være på bilforum..huff og huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Faen jeg koser meg, når jeg leser hva drittungene mener.. dette er bra underholding.. lover og regler er til for å følges gutter. :titties: :afro Såvidt fått potteringene av skinka så kaller du andre for drittunger? Og hvordan skal en vite om Asim kødder eller ikke? Ironi eller sarkasme egner seg dårlig i skreven form Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Edit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 :lol: Må nok på BT jeg å nå gitt, etter å ha lagt ut bilder av bil min :lol: Håper jeg får time hos Arild da... Han er hvertfall ikke sherriff :lol: Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvis du fortsetter med denne typen drittslenging om meg og min arbeidsplass så kommer du til å slite. Da skal jeg gjøre alt jeg har i min makt for å sørge for at bilen din ikke blir godkjent med annet enn standard utstyr, og at du blir jevnlig innkalt til full teknisk kontroll. Det er ganske tydelig at du lider av alvorlige mindreverdskomplekser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hahahha, hør på dere a!! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Jeg personlig hadde holdt meg langt unna de på Jessheim i hvertfall, maken til inkompetente folk har jeg aldri vært borte i............. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Skulle Asim her på forumet godkjent biler, hadde Norge vært et kjekkere land :titties: Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hahaha sier nå jeg... før var det kun bil intresserte inne her, men nå er det like mange som kun er her for å prate dritt! Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 synes det er bra at BT holder sikkerheten oppe på norke veier!! så lenge ikke BT består av usaklige trangsynte idioter som kan f.eks avskilte la oss si en mazda 626 fra 1985 fordi de misslikte eieren, eller hadde noe personlig imot mazda. kommer det en bmw med kappa-fjærer og sporvidda er øket/minsket så mye hjulene virkelig subber, er det forståelig at BT vil ha bilen unna norske veier. som nevnt tidligere i tråden holder jeg meg enig i at hvis bilen er senket 1 mm for mye eller sporvidden er 5 mm for stor, gjør ikke dette bilen dirkte farlig. Hvis assim eller hva han nå kalte seg for kan over-bevise meg om at golfen det er snakk om i dette tilfellet virkelig er farlig for norske veier skal han ha all respekt for det. men tviler på at han klarer og komme opp med noe forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg