Aedron Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jeg har ikke peiling på detta hjul greiene. Har vært på to forskjellige verksteder uten at detta ble riktig. så gudene veit hva som er galt Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvor strenge er dem på bt egentlig. Jeg skal dit for å godkjenne senk snart, og bla camber bak på den ene siden er kanske 0,1-0,2 utenfor grensa. Dette er vel såpass marginalt at jeg kunne dytta litt på hjulet og vinkelen ville blitt rett når verkstedet skrev ut justeringspapirene. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Aedron: Jeg vedder en femmer på at du har en eller flere skakke deler i understellet. Slitte foringer står også høyt på lista. Uansett stiller jeg meg bak de som sier at toe in/out aka spissing bare er bull.shit å ikke klare å justere inn. Høres ut som at du er en meget god verkstedkunde. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ja, den var nokk morsomm ;) hehe! hva som var morsomt med den ;)??? MVH Alf Arne Hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg