Gå til innhold

Mangler en strømkabel til spilleren?

Ranger emnet

Tommy_88

Anbefalte innlegg

Har problemer med at spilleren ikke husker innstillingene når den har vært avslått en liten stund... I bilen den satt i før, var det en oransj kabel det stod 12v+ Battery på, som var koblet til en splitt bakpå kontaktene til spilleren... Har nå en Vectra B '98, der det ikke er noen slik ledning...

kabler.jpg

I den splitten der satt ledningen. Hvilken ledning kan jeg evt ta strøm fra, og sette inn der?

Til den som evt lurer: Jeg prøvde å ta strøm fra den røde, men da gikk ikke spilleren av når jeg skrudde av tenninga, og det peip når jeg hadde opp døra, hele tida... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med at spilleren ikke husker innstillingene når den har vært avslått en liten stund...

(blablabla)

Skjønte ikke helt hva greia var med hvilke kabler du har tiljengelig fra bilen nå, men finn deg et multimeter. sleng minus på jord, og pluss på en av de som kommer fra bilen. har den spenning hele tiden (når tenning er av) er det den du skal koble til battery-ledningen på spilleren, og om du finner en ledning fra bilen som kun tennes når tenningen er på, er det den som skal inn på ACC-ledningen fra spilleren. (acc er vel normalt sett rød, og battery gul ellerno (noen tilfeller omvendt på enkelte biler))

Du kunne sikkert dette her, men hey, da er vi i hvertfall sikre! ;)

William Viker

Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strøm hele tiden på den røde, det vet jeg... Derfor jeg prøvde å ta strøm derifra. Den husker innstillingene, men skrur seg ikke av når jeg slår av tenninga... Det er jo ikke noe problem forsåvidt, er jo greit nok å skru den av selv. Men det som er greia er at det piper som om lyset er på, eller noe, når jeg har opp døra... Det er ingen ledninger utenom ISO-kontakta baki der, som jeg kan koble til den splitten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider