Gå til innhold

Girkasse g60

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

Den passer ikke.

Hvor har du slått hull?

Har en delekasse liggende, så kanskje det går å få satt sammen til 1 som funker?

 

Fattern som har skrudd, så jeg aner ikke hvor hulla er, men de er såpass store, så jeg må nok ha en ny en uansett, har muligens en på hånda nå :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min begynner nok å bli litt slitt...

Trodde motorfestene hadde tatt kveld, men det er i GOD stand.

Jeg får samme symtomer som smartman, regner med at kassen begynner å bli gåen.

Raper i flere gir, raper mot revers, smeller som f##n når Traction-Control jobber. Lager ulyder når jeg "bremser på giret".

Må da være overhalingskit til disse?

 

Kunne jo ha hørt med Norsk Bildelsenter, men de er vel SVINDYRE?

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
detta var ikke bra.. lenge siden jeg har sett radoen nå.. hvordan ligger det an a?? skal selge golfen min nå så du får kjøpe den da vet du:)

 

hey, har funnet kasse.. men fattern har vært i danmark så har ikke fått bytta enda, han som skal gjøre det.. mye skal du ha for golfen da? :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min begynner nok å bli litt slitt...

Trodde motorfestene hadde tatt kveld, men det er i GOD stand.

Jeg får samme symtomer som smartman, regner med at kassen begynner å bli gåen.

Raper i flere gir, raper mot revers, smeller som f##n når Traction-Control jobber. Lager ulyder når jeg "bremser på giret".

Må da være overhalingskit til disse?

 

Kunne jo ha hørt med Norsk Bildelsenter, men de er vel SVINDYRE?

 

Må bare nett bryte inn her. Du sier du har lydene når du bremser på giret? jeg har prøvd noken G60 før. Er helt ok motorbrems/bremse på gearet, men på min er det ikkje noke motorbrems. Holder ikke 1.gear nedover bakker en gang. helt merkelig.

OG jeg har noen skrapelyder og smell også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår