P.S.P Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 holder på å pusse ned original fangeren min.. og det er noen dype hakk etter litt for stor fart over fartshumpene og steiner og slikt.. Har en boks med Würth fin sparkel.. kan jeg bruke dette ? (Er plastikk fanger.. ?) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 ingen som vet ? eller har noen andre tips til hvordan jeg kan reparere ripene ? :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 det du kan gjere er å ta litt plast fra baksida av fangeren og prøve å plast sveise hakkene så pusse ned og muligens litt sparkel på. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har pussa ned (mattet) fangere og sparklet ripene forså å pusse så det ble fint før,å det har funka det.. Var utplassert på Lakk&Karosseri-verksted da jeg gjorde dette. Så jeg tror du kan gi det du tenker på et forsøk.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg