Gå til innhold

Hjelp til ny sprek bil.

Ranger emnet

McMaarud

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og kjøpe en ny bil.

Det viktigste er at den er sprek, men den skal se grei ut også.

Har sittet og sett på audi a3 1,8T med 180hk orginalt, så hvis jeg chipper den blir det rundt 210hk. Også sett på en golf med 150hk orginalt og blir vell 180 etter chipping.

Også lurte jeg litt på en skodia octavia rs, men de er utrolig vanskelig og finne til salgs.

Lurte på om noen kunne komme med noen andre forslag eller anbefalinger av hva jeg burde velge?

Kriterier:

Den koster under 200000(noen tusen over gjør ikke noe)

Nyere enn 2000 modell.

Må ha gått under 160000.

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a3 er jo gode biler.. ville ikke ha kjøpt meg en plastikracer hvis du skal ha deg skikkelig bil. har god erfaring med a3 1,8 t, er en av de bedre bilene jeg har kjørt.. god plass, oversiktlig, sprek!, og gode seter..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart å velge imellom her. Noen forslag:

Subaru Impreza GT

En tøff bil som folk legger merke til, men er ofte hardt kjørt.

God kvalitet.

Subaru Legacy 2.5

En bil som ikke så mange legger merke til, men den går godt og ingen vil mistenke noe før du kjører din vei. ;)

Ford Focus ST170

Ford Fiesta ST150

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprek bil, må ha over eller veldig nærme 200hk, har en celica nå, greit den går bra, men jeg skulle ønske at den har mer. Og at den har RWD system, så mitt valg kom til BMW 328.

f.eks. : http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10001405&sid=xz5a8KJ5GTG641301

auomatgear haha sprekt...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider