rexiplex Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 For de som har fulgt med i diskusjonen rundt Audisentrums S2 som ble torpedert under Gatebil på Rudskogen: Video av hendelsen finner du her: www.rextad.com Den taler vel for seg..... -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Han kjørte forbi på innsiden, noe som ikke er lov. Hadde han i cossyen vist det kom en på innsiden hadde han nok ikke prøvd på det han gjorde(eller det er hvertfall ganske logisk at han ikke ville ha gjort det ;) ) "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Det er da ingen unnskyldning overhodet såvidt jeg ser det. Cossien brøt den naturlige linjen/sporvalget og skar rett inn i S2'n, som holdt mer enn god nok avstand. Med tanke på sporvalget og den lave hastigheten Cossien holder rundt svingen ville jeg (om jeg hadde ligget bak der) tolket det som om han la seg ut for å slippe S2'n forbi. Dersom han ikke så at noen lå bak ham gjennom langsvingen burde han blitt fratt førerkortet på stedet ! Cossie-eieren/føreren burde absolutt gjøre opp for seg og dekke skadene han påførte S2'n. Banekjøring eller ikke, det der er en ren påkjørsel !!! 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 nasty :eek: :eek: btw,filmet fra en S13 ser jeg ;) snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Kameramannen sover jo :rolleyes: To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Loppa Det er da ingen unnskyldning overhodet såvidt jeg ser det. Cossien brøt den naturlige linjen/sporvalget og skar rett inn i S2'n, som holdt mer enn god nok avstand. Med tanke på sporvalget og den lave hastigheten Cossien holder rundt svingen ville jeg (om jeg hadde ligget bak der) tolket det som om han la seg ut for å slippe S2'n forbi. Dersom han ikke så at noen lå bak ham gjennom langsvingen burde han blitt fratt førerkortet på stedet ! Cossie-eieren/føreren burde absolutt gjøre opp for seg og dekke skadene han påførte S2'n. Banekjøring eller ikke, det der er en ren påkjørsel !!! kommer fra han som er "Full Contact Racer" ;) :D snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 bambam bambam audi'n .. ingen skal drepe en stakars cossie!! Helt klart Audien sin feil. Du ser jo at Cossien leker seg og prøver på sladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Alle vet jo at cossie-eiere flest ikke kan å kjøre og at man bør holde dem på 50 meters avstand. Minst like mye Audin's feil syns jeg. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 minst like mye audin sin feil??? Ånei, han i fordn er jo helt ukontrollbar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Man skal da ikke kjøre forbi på inner'n i sving. Selvfølgelig dreit cossie-føreren seg ut, men Gatebil er jo ikke for proffe, og da må man regne med at folk ikke vet hva dem driver med, og ikke gjøre sånne manøvre som Audi'n. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Kan si meg litt enig i det du sier ja... Men uansett, Hadde jeg gjort ei slik forbi kjøring som audin hadde jeg ikke venta og fått fordn i siden! Men ja.. Litt enig med deg er jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk Helt klart Audien sin feil. Du ser jo at Cossien leker seg og prøver på sladd. ???????????? Var det banekjøring eller breisladdkonkuranse som foregikk ? Audien kjører rett frem - det er jo Cossien som faktisk kjører rett i Audien. Ved slik frikjøring er normal høflighet å slippe forbi biler man blir tatt igjen av. Det var ikke et løp og Cossien lagde kø!!! Håper han aldri slipper utpå en bane igjen. well 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 som du ser på filmen svinger audien litt til venstre rett før cossien kommer fra høyre........ Audi sin feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 såvidt jeg har fått med meg på kjørekurs er det noe som heter at "man skal gå ut fra at man ikke har blitt sett,når man skal kjøre forbi en annen bil" eller.no sånn.... snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Ja men herregud Loppa, når man er på banekjøringer som Gatebil så må man jo ta høyde for at andre ikke veit dritten om hva de driver med! Skal ikke uerfarne førere få slippe utpå lenger da? Eller? Alle kan drite seg ut, det må man også tenke på når man kjører på bana. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg