Jon Arne Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Haha,sånne har jeg mange minner fra! Om setetrekket er av skinn så skal det gå ann å steame/dampe det så det krymper:) Du har fikset deg en pen ET iallefall.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Haha,sånne har jeg mange minner fra! Om setetrekket er av skinn så skal det gå ann å steame/dampe det så det krymper:) Du har fikset deg en pen ET iallefall.. Ja er nok mange som har det :) Eneste grunnen til at jeg fikser den opp er at den har vært i familien i 15 år, og ville ikke se at den rustet bort. Okei, det må jeg prøve, jeg fikk ikke setetrekket strammere :) Takk skal du ha :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freerider Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Fett prosjekt:D ikke mange sånne igjen Siter 2007 Ski-doo Summit 1000 8" styreforhøyer og 61 kams belte (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Fett prosjekt:D ikke mange sånne igjen hehe, takk :P Nei er ikke det, iallefall ikke som er i god stand :) Men er langt fra ferdig med å fikse den :) Enda masse igjen, det blir gjort i sommer regner jeg med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Rå scooter :) Får jeg spørre hvilken lakk du brukte til lakke eksosanlegget? Vil ikke lakken dette av når eksosanlegget er varmt? ...dette blir bra! Har sans for eldre Yamaha :) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Rå scooter :) Får jeg spørre hvilken lakk du brukte til lakke eksosanlegget? Vil ikke lakken dette av når eksosanlegget er varmt? ...dette blir bra! Har sans for eldre Yamaha :) Husker ikke, men det er en lakk som skal tåle 200 grader, vurderte å lakke det en gang til til sommeren. Hehe, er litt sjarm å ha en sånn med tanke på at den er 26 år og jeg er 21 år :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Har vært uvær her i nord og på et eller annet vis så har vinden tatt tak i scootertrekket, revet det av, så var ikke panseret ordentlig fast, så det datt av og ble skadet, vindskjermen ble ødelagt og noe annet forskjellig. Så må få tak i nytt panser nå, noen luftinntakdeksler og ny vindskjerm..... Det måtte skje nå. Kan bli vanskelig å få tak i nytt panser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Har du lagt ut prosjektet i scooternorge forume ? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Har du lagt ut prosjektet i scooternorge forume ? Nope, men jeg har vurdert det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Hei, artig å se at du legger litt sjel i denne, jeg har en helt lik og har akkurat skiftet stempel og pakninger på min. Vet du tilfeldigvis hvor jeg kan få tak i en service manual? Mvh Troika Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 se dato på siste post ;) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikeide Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Hehe, dette er broren min sin scooter, bildet er tatt på ifra hytteveggen vår på hardangervidden ;) Artig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg