Gå til innhold

Noen spørsmål angående kjøp av golf!

Ranger emnet

JiNgZip

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er nå begynt å nærme meg 18, og er da på leiting etter en førstebil, og noe å putle på med nå fram til eg er 18 i Januar..

Så kom eg over denne golfen på autodb da, og lurer på om den er verdt den prisen?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1502555

Det står at reverselageret trolig er slitt, er det noe som er lett å ordne selv, eller er det best å skaffe ny kasse? Er det eventuelt lett å finne de, og ca pris?

Ellers noe mer og plukke på denne tror dere? Litt rust og slikt ser eg det må gjøres noe med men..

Sitter og lurer på å ringe og høre på den.

Mvh

Øystein:)

1992 VW Golf GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ville jeg faktisk ikke kjøpt! Var endel lakk rust og diverse, kommer nok desverre ikke til å bli noe bedre.. ikke et veldig godt tegn når den bruker litt olje heller.. Men om du er glad i å skru og sveise så? :partyon: Ville ha sett etter en golf som hadde gått mindre, som kanskje et gammelt ektepar eller noe hadde hatt, da vet man at den er pent behandlet, felger og fanger kan du kjøpe selv etterhvert for en billig penge! da har du bil i mange år =)

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for tipsene:) Da tror eg at eg heller får ta å lete litt til... dukker vel alltids opp en annen golf^^

Forresten, er TDK'ene spesielt dyre i forsikring?

Bare til å skrike ut om dere vet om noen billige rundt Hordaland:) Helst ikkje over 30 lapper...

Øystein;)

1992 VW Golf GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takk for tipsene:) Da tror eg at eg heller får ta å lete litt til... dukker vel alltids opp en annen golf^^

Forresten, er TDK'ene spesielt dyre i forsikring?

Bare til å skrike ut om dere vet om noen billige rundt Hordaland:) Helst ikkje over 30 lapper...

Øystein;)

Mange slike biler å få tak i ja:=) Jeg er 18 år og har en Golf 3 TDK. Har delkasso i terra og betaler da 7800 kr for hele året. Da er brann,tyveri,glass og sleping med i forsikringen.

- Audi 90 2.3

- Golf 3 1.9 TDK(X)

- Volvo 244 1.9 DL(X)

- Volvo 240 2.3 GLE(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider