killerFly Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei, bare lurte på en liten ting... Har fått meg Ipod adapter til spilleren min.. Kobler opp spilleren og gode greier. Jeg får sangene ifra Ipoden inn på displayet på spilleren, og virker som sangene spiller av som di skal, men jeg får ikke lyd.. :S Skjønner ikke hva som kan være gale?? Lyden viker no fint når jeg spiller cd osv. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolin Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Kanskje det er sånn at den kabelen kun er for styring av sangene, og at du må ha en egen kabel for lyd? Altså mini jack til phono eller noe i den duren.. Har bestilt en sånn kabel selv, men jeg har en Alpine spiller. Håper jeg får lyd :/ Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 du har ikke klart og satt kabelen fra spilleren, feil innpå ipod adapteren ? Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 hvis det er en sånn blå og svart rar firkantet kobling så har du koblet den på feil inngang du må bytte på endene å sette den i riktig inngang... gjorde det samme selv... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 du har ikke klart og satt kabelen fra spilleren, feil innpåipod adapteren ? Nei, tror det skal være umulig... er en sånn firkanta aux plugg eller hva den heter. Og så er det en sånn styre pinn på pluggen som sørger for at den går riktig på plass :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hvis det er en sånn blå og svart rar firkantet kobling så har du koblet den på feil inngang du må bytte på endene å sette den i riktig inngang... gjorde det samme selv... Oki, der kan være feilen, skal prøve det etter på! :) Tenkte at jeg siden jeg fant sangene på spilleren, så tenkte jeg at det var riktig :)Gir en tilbakemelding etterpå jeg, når jeg har prøvd det :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 jepp.. var akkurat sånn jeg gjorde feil å :P.. alle pioneers tilbehørting skal seriekobles med spilleren av en rar grunn... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg