nnnneh Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Noen som har prøvt å åpne/rense den orginale stereoen (SC-901), den med innebygd cd-veksler for 3 cd'er? Den er begynt å bli veeldig kresen på brente cd'er og tenkte at den kanskje er litt støvete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Noen som har prøvt å åpne/rense den orginale stereoen (SC-901), den med innebygd cd-veksler for 3 cd'er? Den er begynt å bli veeldig kresen på brente cd'er og tenkte at den kanskje er litt støvete? Dette er typisk opplegg på Orginale Volvo spillere, dem er somregel litt kresene på brente cd`r og blir ikke bedre med tida. Min sc-901 spilte kun sonyplater brent på lav hastighet. Man kan sende inn spilleren til oppgradering men det koster vist en del. Egentelig like greit å kjøpe en annen spiller og sette inn, får kjøpt blendelokk/hylle på Volvo for rundt 200kr hvis man setter inn 1xDIN spiller. Men gå inn på VolvoForumog søk på temaet, der er dette blitt tatt opp flere ganger. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Kommer ikke til å bytte cd-spiller, har to cd-skiftere og er i tillegg storfornøyd med hele saken. Har det store stereoanlegget med 9 høyttalere og senterhøyttaler på dashbordet. no dolby digital greier og er MEGET godt fornøyd med lyden. Har kjøpt ny senterhøyttaler og skal bytte resten etterhvert da de begynner å skurre litt.. men er stive priser på sånne orginaldeler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvis den har spilt brente cder før kan det vel ikke være noen vits å prøve å oppgradere den? Ville prøvd med noe rensing eller noe å sett om det hjalp. Spilleren i min bil spiller alt av brente cder jeg har stappet i den, men har hørt andre med samme spiller sliter, så varierer endel. Har en Volvo SC-805 spiller i min da. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg