funkes Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Vel...etter mye mas fra Ost her på forumet, ble vi enige om at jeg måtte lage en tråd om et streetmeet i Trondheim! Prøver å få samlet en del folk på Ikea i Trondheim fredag 17.10 kl 20.30! Altså, neste fredag! Hvis det er interesse for dette er det bare å møte opp! Og gjerne ta litt initiativ selv til å få med folk! Tror dette kan bli bra, selv om det er sent på høsten og det aldri har blitt gjort i noe særlig grad oppi her før! EDIT: Først ble det satt 21.30 som tidspunkt! Merk dere at nå er det en time tidligere, altså 20.30! :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 god ide, har jeg fått fixet bil da kommer jeg nok :P men er ikke 21.30 litt seint? er vel mørkt ute da.... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Er jo mørkt ute nesten hele tida... IKEA har belyst parkeringsplass :) Jeg kommer jeg, prøver å få med meg flest mulig andre... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 skal se om jeg gidder å komme.. .men synes 21.30 er litt i seineste laget å begynne,ja! hva med 7-8 tida istedet? (på kvelden,ja :D ) eller,er vel avhengig av at parkeringsplassen er "tom" også... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Ozzt sin quattro power også et slepetau? kan vel rydde plassen for parkerte micraer da vel? ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Pudding Ozzt sin quattro power også et slepetau? kan vel rydde plassen for parkerte micraer da vel? ;) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by TG1 skal se om jeg gidder å komme.. .men synes 21.30 er litt i seineste laget å begynne,ja! hva med 7-8 tida istedet? (på kvelden,ja :D ) eller,er vel avhengig av at parkeringsplassen er "tom" også... Ja, det er akkurat det som er problemet! Jeg kan iallfall ikke komme på en stor plass, som er afsfaltert, der vi kan møtes noe tidligere! Men for all del, kom med forslag :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by funkes Ja, det er akkurat det som er problemet! Jeg kan iallfall ikke komme på en stor plass, som er afsfaltert, der vi kan møtes noe tidligere! Men for all del, kom med forslag :D Hmm, ifølge dama di har du ikke noe problem med å komme... det var heller tvert imot, du kom alt for lett Men fra spøk til aloe vera Jeg kommer! edit: Etter å ha lest denne posten i en langt mere mere våken tilstand, må jeg bare få si at jeg tar avstand fra alt som står i den, bortsett fra den delen om at jeg kommer på treff. Makan til dårlig humor da... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Jeg er nok der jeg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 AOL Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Jeg skal prøve å komme, men det er bursdagen min, så det spørs om det ikke blir litt beer også da, og da kan jeg naturligvis ikke komme. Men jeg skal prøve! Bra at det skjer noe folkens!! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Goda nyheiter folkens! IKEA stenger kl. 20.00, så da kan vi vel starte treffet kl. 20.30? Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Hva med Dragvoll da, kan jo starte litt tidligere der...? Ikke så mange som pleier å trene på fredagene, så det er god plass på parkeringsplassen bak Idrettsbygget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 20.30 høres bedre ut ja :) Dragvoll er jo ganske mye mer bortgjemt enn Ikea... Tombra: lurer på om jeg møtte bilen din på elgesæter idag... ligna ihvertfall! ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by TG1 Tombra: lurer på om jeg møtte bilen din på elgesæter idag... ligna ihvertfall! ;) Kan stemme det ja, har annen framfanger en den på avataren nå da. Men det var nok min, ikke mange som ligner! 20.30 er bedre ja! Håper jeg får til å komme, morro å treffe folk fra forumet! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg