eonVR6 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 :morph: Jeg skal bytte innsuget å sette på ny pakning, MEN jeg sliter som f for og få løs brako skruene. Noen tips å triks? Når jeg får armen bak innsuget er det et helvette å få nok kraft til å vri de rundt, ender bare opp med og runde dem:( Hjelp Søkes angry2 Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleUlv Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 hvis du ikke får dem løs er det ikke håp for dem ta å skjær dem av med vinkelsliper hadde det damme problemet på min gjorde det samme Siter "Forskjellen mellom en idiot og en eksentriker er noen ekstra millioner i banken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 eg kom til med skiftenøkkel på umbrakonøkkelen. Då får du lenger arm og kraft=) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg