cagivos Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 hei. lurte på om det går ann å smøre innslaget på en starter for å få den til å slutte å kvine i det jeg starter den.. høres ut som om den henger på etter jeg har sluppet nøkkelen. noen lettere løsninger enn å bytte den?? mvh eric Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Beklager dumt spørsmål, men hva er å kvine? Er det sånn kvinnelig lyd, med hyling og grining? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 hei. lurte på om det går ann å smøre innslaget på en starter for å få den til å slutte å kvine i det jeg starter den.. høres ut som om den henger på etter jeg har sluppet nøkkelen. noen lettere løsninger enn å bytte den?? mvh eric Lite du kan gjøre. Du kan selvsagt demontere, og prøve å smøre. Men det er lagre inni der, det er nok de som begynner å bli dårlige. Til slutt hører du bare klikk og starteren slår lengre ikke inn. Da er det tid for å bytte starter. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 golf 4? VAG svaket disse starterne,hjelper nok desverre bare å bytte. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg