onklsaabfar Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Noen som kan hjelpe meg litt her? Driver å skal bytte kupefilteret på en volvo s40 -96 med ac. Noen som vet hvor det sitter? Fant en manual som forklarte operasjonen på en bil uten ac, men det er ganske ulikt under hanskerommet. Hvis noen kan forklare hvor det sitter, og eventuelt ta et bilde, hadde det vært til stor hjelp :) Takker på forhånd. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hei hå:P Har ikke svar på Spørsmålet ditt, men ville si at jeg synes Bilen din er rå:) Også foreslår jeg at du lager en tråd om den, da kan man spørre om diverse der også=) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hei hå:P Har ikke svar på Spørsmålet ditt, men ville si at jeg synes Bilen din er rå:) Også foreslår jeg at du lager en tråd om den, da kan man spørre om diverse der også=) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile hehe.. takk for det! :) Kommer en tråd snart, skal ta et par bilder i helga. :p Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg