bdybdal Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Skal ikke se bort fra at dette kan være problemet, tanken har streifa meg. Føler selv jeg stramma godt til, men vet jo ikke... Kankskje sjekke dette. Takk for tips :) står i papira ka NM du skal bruke, når ej brukte momentnøkkel på stramminga forsvann lyden, so ha ikkje stramma nåkk på feelingen nei Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 I TUV-papirene da? Er de eneste papirene jeg har i alle fall... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 I TUV-papirene da? Er de eneste papirene jeg har i alle fall... tviler på at der står nåke der, sto i montasje anvisninga til mine gulekoni dempere einaste Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Nei, gjør vel ikke det. Nå har jeg fått skiftet siste demperen og fjæra bak og justert dem i riktig høyde. Mekanikeren hadde ikke tid til å høre på ulydene, men jeg lurer nesten på om det er en form for subbing siden bilen er så lav foran.. :confused: Et annet spm, må jeg ha på fjærklemmer på for å skru bilen høyere? Greier i alle fall ikke å skru mer opp nå. Sitter bom fast Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Står bilen på hjula når du prøver å justere de opp? Hvis ikke, så bør hjula løftes klar av bakken. Og er det plass til lengre verktøy for å stramme? Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Jekker opp bilen på den siden jeg skal justere på ja. Kanskje prøve å jekke opp på begge sidene, p tilfelle det er stabstaget som lager krøll... :drunk: Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Da har jeg hatt en økt med skruing. Går lett å justere på den ene siden, men på den andre ikke. Skrudde like greit av hele demperen for å finne ut hva som var galt. Justeings-skruen står dønn fast!!! Hvordan kan det være mulig på et helt nytt sett?? Får ringe quality imårra å høre hva dem har å si... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 HAR AKKURAT den samme lyden, i humper evt! og fjøra er strammet skikkelig! Skal prøve å skifte hjullager bare for å teste. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 HAR AKKURAT den samme lyden, i humper evt! og fjøra er strammet skikkelig! Skal prøve å skifte hjullager bare for å teste. det er ikke en bærekule eller noe sånt som har tatt kvelden? fort dette skjer når man senker bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Har noen Forslag til Gode stive Dempere m/fjærer, Justertbart rustfritt..? Har en A4 Avant 02mod 1.6. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 det er ikke en bærekule eller noe sånt som har tatt kvelden?fort dette skjer når man senker bilen Nedre bærearm var det,:) bytta også caster staget:crazysant: Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg